Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie automatickej baliacej linky na pelety


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
PLT SK s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
234 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42000000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
19. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
19. November 2020
Ponuka musí platiť do:
19. November 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Výsledky

Obstaranie automatickej baliacej linky na pelety

Opis obstarávania

"Predmetom zákazky je automatizovaná linka na balenie peliet, ktorá pozostáva z nasledovných strojných zariadení: - baliaci stroj - dávkovacie zariadenie - výstupný dopravník - doplňovací dopravník - paletizačné zariadenie - natriasač vriec - ovinovacie zariadenie - kompresor so sušičkou vzduchu - Súčasťou obstarávacej ceny je aj doprava montáž linky Podrobná technická špecifikácia je súčasťou suťažných podkladov.". "Predmetom zákazky je automatizovaná linka na balenie peliet, ktorá pozostáva z nasledovných strojných zariadení: - baliaci stroj - dávkovacie zariadenie - výstupný dopravník - doplňovací dopravník - paletizačné zariadenie - natriasač vriec - ovinovacie zariadenie - kompresor so sušičkou vzduchu - Súčasťou obstarávacej ceny je aj doprava montáž linky Podrobná technická špecifikácia je súčasťou suťažných podkladov."

Doplňujúce informácie

1. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 2. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na:http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Jedná sa o ucelenú linku, kde všetky zariadenia musia byť prepojené do súvislej linky. Tovary, ktoré tvoria súčasť predmetu tejto zákazky, spolu vecne a funkčne súvisia. Ich ďalšie vyčlenenie do dvoch, prípadne viacerých verejných obstarávaní, resp. rozdelenie predmetu zákazky na samostatné časti, by prinášalo verejnému obstarávateľovi významné komplikácie pri riadení zavedenia predmetu zákazky do prevádzky. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Zároveň sú predmetné tovary poskytované rovnakým okruhom potenciálnych uchádzačov, a to najmä vzhľadom na rozsah zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti, alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. 6. Zábezpeka ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške: 5 000,00 EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Ak doklad o zložení zábezpeky nebude súčasťou ponuky, resp. ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 16 Súťažných podkladov, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.