Vyhlásené obstarávanie

Činnosť Stavebného dozoru pre projekt „Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
401 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71520000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Všetky prístupy do on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 19

Výsledky

Činnosť Stavebného dozoru pre projekt „Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem“

Opis obstarávania

Činnosť Stavebného dozoru pre projekt Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem. Dodávateľ a jeho Personál poskytne Objednávateľovi služby, spočívajúce vo výkone činnosti Stavebného dozora pre projekt Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem, pričom Zmluva na uskutočnenie stavebných prác na stavbu Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem bude uzavretá s použitím Zmluvných podmienok pre Technologické zariadenie a projektovanie - realizáciu - pre elektrotechnické a strojno-technologické zariadenie a pre stavebné a inžinierske diela projektované zhotoviteľom, (Žltá kniha) prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad SACE 2008. Dodávateľ bude Objednávateľovi poskytovať služby na základe Zmluvy o poskytnutí služieb. Cieľom poskytnutia služby Dodávateľa podľa Zmluvy je administratívna, riadiaca a technická správa Zmluvy o Dielo, priebežná kontrola projektových prác Zhotoviteľa Diela a kontrola realizácie stavebných prác v mene Objednávateľa počas etapy predchádzajúcej vlastnej realizácii Diela a etapy počas realizácie Diela, ďalej vykonávanie povinností a právomocí jemu ustanovených a definovaných prostredníctvom Zmluvy a Zmluvy o Dielo na zhotovenie predmetnej Stavby. Cieľom služby Dodávateľa je zabezpečiť, že projektové práce a podľa nej zhotovené Dielo budú v súlade so Zmluvou o Dielo v požadovanej kvalite, v rámci Akceptovanej zmluvnej ceny Diela a bez predĺženia Lehoty výstavby. Verejný obstarávateľ vyhlásil verejné obstarávanie na zhotoviteľa stavebných prác na stavbu Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem oznámením v Úradnom vestníku EÚ č. 2019/S 250-620042 zo dňa 30.12. 2019 a vo Vestníku verejného obstarávania č. 263/2019 zo dňa 31.12.2019 pod sp. zn. č. 36179 - MSP. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.. Činnosť Stavebného dozoru pre projekt Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem. Dodávateľ a jeho Personál poskytne Objednávateľovi služby, spočívajúce vo výkone činnosti Stavebného dozora pre projekt Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem, pričom Zmluva na uskutočnenie stavebných prác na stavbu Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem bude uzavretá s použitím Zmluvných podmienok pre Technologické zariadenie a projektovanie - realizáciu - pre elektrotechnické a strojno-technologické zariadenie a pre stavebné a inžinierske diela projektované zhotoviteľom, (Žltá kniha) prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad SACE 2008. Dodávateľ bude Objednávateľovi poskytovať služby na základe Zmluvy o poskytnutí služieb. Cieľom poskytnutia služby Dodávateľa podľa Zmluvy je administratívna, riadiaca a technická správa Zmluvy o Dielo, priebežná kontrola projektových prác Zhotoviteľa Diela a kontrola realizácie stavebných prác v mene Objednávateľa počas etapy predchádzajúcej vlastnej realizácii Diela a etapy počas realizácie Diela, ďalej vykonávanie povinností a právomocí jemu ustanovených a definovaných prostredníctvom Zmluvy a Zmluvy o Dielo na zhotovenie predmetnej Stavby. Cieľom služby Dodávateľa je zabezpečiť, že projektové práce a podľa nej zhotovené Dielo budú v súlade so Zmluvou o Dielo v požadovanej kvalite, v rámci Akceptovanej zmluvnej ceny Diela a bez predĺženia Lehoty výstavby. Verejný obstarávateľ vyhlásil verejné obstarávanie na zhotoviteľa stavebných prác na stavbu Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem oznámením v Úradnom vestníku EÚ č. 2019/S 250-620042 zo dňa 30.12. 2019 a vo Vestníku verejného obstarávania č. 263/2019 zo dňa 31.12.2019 pod sp. zn. č. 36179 - MSP. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie. 2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com, v lehote podľa bodu IV.2.2 tohto oznámenia. 3.Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. 4.1 Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.2 Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný e-mail (zadaný pri registrácii do systému JOSEPHINE) bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Záujemca resp. uchádzač si môže v komunikačnom rozhraní zobraziť celú históriu o svojej komunikácii s verejným obstarávateľom. 4.3 Ak je odosielateľom zásielky záujemca resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systéme JOSEPHINE v súlade s funkcionalitou systému. 4.4 Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa zákazky prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danej zákazke zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Notifikačné e-maily sú taktiež doručované záujemcom, ktorí sú evidovaní na elektronickom liste záujemcov pri danej zákazke. 5.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000,- EUR 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Zabezpečenie výkonu Stavebného dozoru predstavuje z pohľadu verejného zadávateľa nedeliteľnú činnosť a komplexnú službu, ktorá je vecne, logicky a časovo tak previazaná, že jej prípadné delenie by spôsobilo zadávateľovi neprimerané prevádzkové ťažkosti s vysokým rizikom počas jej realizácie, ktorého priebeh nemôže akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť alebo zmierniť. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž a neuzavrieť zmluvu v prípade, že nebude uzavretá zmluva o dielo s úspešným uchádzačom verejného obstarávania na predmet verejného obstarávania Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem.