Vyhlásené obstarávanie

Poľnohospodárska technika pre potreby výučby SOŠ Príbeník


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola - Szakközépiskola J. Majlátha 2, Pribeník
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
427 011,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
18. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
18. November 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedenévčasti IV.3.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Výsledky

Poľnohospodárska technika pre potreby výučby SOŠ Príbeník

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru: Poľnohospodárska technika pre potreby výučby SOŠ Pribeník. Predmet zákazkyje rozdelený na 3 samostatné časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, druhú časť alebo na všetky tri častipredmetu zákazky: ČASŤ I. - Traktor s príslušenstvom ČASŤ II. - Kombajn ČASŤ III. - Manipulátor Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom časti zákazky je dodanie tovaru: -Traktor -Čelný nakladač -Lis na okrúhle balíky -Nesený postrekovač -Kosa -Pluh rotačný, otočný -Sejačka -Kompaktor Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom časti zákazky je dodanie kombajnu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom časti zákazky je dodanie manipulátora. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sapreukážepreukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupcauchádzača sapreukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že jeoprávnenýzúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6písm.g): Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informáciínadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskymsubjektomdohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že dôjdekschváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávaniaposkytovateľomnenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacejpodmienky anásledne zmluvu anulovať. Zmluva bude uzatvorená v listinnej podobe. 5) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy oposkytnutínenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EUoprávnenýmiosobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného audiu Riadiaceho orgánualebo sprostrdkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimipoverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkonkontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Eurpskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúciochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnýmipredpismy SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) V súlade s §56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu naposkytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 až 14 je dlhšia ako 10 pracovných dní. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobnéhopostavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postaveniapreukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8) Verejný obstarávateľ aplikuje pri hodnotení ponúk ustanovenie § 66 ods. 7 ZVO, ktoré spočíva v tom, ževyhodnoteniesplnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. Vyhodnoteniesplnenia podmienokúčasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční povyhodnotení ponúk nazáklade kritérií na vyhodnotenie ponúk. 9) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňujepísomne, prostredníctvom elektronickýchprostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.Komunikácia vrátane doručovania pre účelytohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvomfunkcionality portálu PLUTO na adresehttps://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzaniaso záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľurčil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na inýspôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ akverejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasniliný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie súuvedené v súťažných podkladoch.