Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy centrálnej sterilizácie FNsP Nové Zámky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
826 974,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215140-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
5. November 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2021
Miesto otvárania ponúk:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11 A, 940 34 Nové Zámky, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stavebné úpravy centrálnej sterilizácie FNsP Nové Zámky

Opis obstarávania

Stavebné úpravy centrálnej sterilizácie sa budú realizovať v areáli FNsP Nové Zámky, v objekte Monoblok úžšie komplementy na I.NP. Jestvujúci objekt ma jedno podzemné podlažie a dve nadzemné podlažie s plochou strechou. Budova Monoblok úžšie komplementy je osadená na p.č.2733/6. Predmetom zákazky je modernizácia centrálnej sterilizácie v tých istých priestoroch. Nedochádza tu k zmene účelu využitia. Vytvoria sa priestory centrálnej sterilizácie a priestory pre personál. Priestory centrálnej sterilizácie obsahujú príjem nesterilného materiálu, umyváreň inštrumentov, miestnosť setovania, sklad pomocného materiálu, laboratórium, sklad sterilného materiálu, filter personálu, strojovňa VZT, strojovňa úpravy vody, upratovačka, umývanie vozíkov, sušenie vozíkov, príprava na expedíciu, výdaj materiálu. Priestory pre personál obsahujú miestnosť vedúcej centrálnej sterilizácie, denná miestnosť, upratovačka, wc, šatňa žien, šatňa mužov, sklad. Vstupy do objektu ostávajú jestvujúce. Budova v ktorej sa budú prevádzať stavebné úpravy je napojená na všetky inžinierske siete. K budove sú vedené jestvujúce vnútroareálové komunikácie a chodníky. Stavebnými úpravami ostanú v nezmenenom stave. Predmetom architektonicko-stavebného riešenia bude riešenie dispozície a stavebných úprav v jestvujúcom objekte Monoblok úžšie komplementy na I.NP: - Novonavrhované murované priečky a domurovky; novonavrhované skladané priečky sú navrhnuté z priečkových panelov z pozinkovaného a nerezového plechu vyplneného minerálnou vlnou; preklady nad dverami; po búracích prácach sa prevedie vyspravenie stien omietkou; podhľady sú navrhnuté kazetové, podhľad do čistých priestorov z pozinkovaných panelových stropných dosiek, podhľad zo sadrokartónu do vlhkého prostredia; strop strojovne je navrhnutý z kazetového podhľadu a minerálnej vlny; dvere sú navrhnuté drevené plné s oceľovými zárubňami - jednokrídlové. Dvere do čistých priestorov z pozinkovanou povrchovou úpravou a pozinkovanou zárubňou jednokrídlové a posuvné na elektro pohon a požiarne posuvné na elektropohon do čistých priestorov; kuchynská linka v m.č.104 je vykázaná vo výkaze kuchynských liniek (AS-16); skladby podláh pre jednotlivé miestnosti sú podrobne rozpísané vo výkrese AS-16. Predmetom zákazky sú profesie: elektroinštalácia, slaboprúd, ústredné kúrenie, vzduchotechnika, zdravotechnika, mediciálne plyny. Premetom zákazky nie je vnútorné vybavenie, technológie (uvedené v TG Zoznam zariadení CS NZ.xls v PD) a nie je predmetom zákazky el. prípojka. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy centrálnej sterilizácie v areáli FNsP Nové Zámky, v objekte Monoblok úžšie komplementy na I.NP. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k SP a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ tieto všetky podklady/dokumenty bude uverejňovať ako elektr. dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania vrátane revíznych postupov. Doručovanie námietky a ich odvolávanie vo vzťahu k ÚVO je riešené v zmysle §170 ods. 8 b) zákona o verejnom obstarávaní. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email/e-maily bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný emailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 14 na viac ako 10 pracovných dní. V zmysle § 10 ods. 7 ZVO je použité sociálne hľadisko vo VO viď. bod. 8.26 Zmluvy.