Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane dodávky čistiacich potrieb a prostriedkov v budove v užívaní ŠÚ SR časť objektu Westend Plaza, Lamačská cesta 3/C v Bratislave. Bližšia špecifikácia je uvedená vo zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane dodávky čistiacich potrieb a prostriedkov v budove v užívaní ŠÚ SR časť objektu Westend Plaza, Lamačská cesta 3/C v Bratislave. Celková plocha priestorov (kancelárske + skladové + vstupné) = 9 048,20 m2 - výmera priestorov s kobercovou krytinou = 6 800,2 m2, - výmera priestorov s PVC krytinou = 728,4 m2, - výmera priestorov s keramickou dlažbou = 500,2 m2, - celková plocha okenných plôch z vnútornej strany = 1 725,4 m2, - celková plocha interiérových sklenených plôch zvislých = 102 m2, - celkový počet kuchyniek = 13 ks, - celkový počet sociálnych zariadení (M + Ž spolu všetky) = 14 ks, v tom 78 ks WC mís, 21 ks pisoárov, 55 ks umývadiel a 3x sprcha, -3 osobné výťahy. Bližšia špecifikácia je uvedená vo zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Verejný obstarávateľ rozhodol, že na základe § 66 ods. 7 zákona o VO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Vo väzbe na § 55 ods. 1 zákona o VO verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky iba u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Postup zadávania nadlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím modernizovaného systému EVO. Postup pre záujemcu/uchádzača: 2.1.V prípade, ak ste používateľ, ktorý nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet. 2.2.V prípade, ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať. 2.3.V prípade, ak je to potrebné môžete zaevidovať ďalších používateľov, ktorí budú za registrovaný hospodársky subjekt komunikovať s verejným obstarávateľom/obstarávateľom elektronicky. 2.4.Cez IS EVO je možné následne zaevidovať Vaše podanie k danej zákazke (budete notifikovaný o zmenách vykonaných na danej zákazke). Príručky pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Video návody pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html 3. Lehota podľa § 56 odsekov 8, 10 a 14 zákona o verejnom obstarávaní je 15 pracovných dní. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie ponuky uchádzačov vo výške 29 000 eur, podrobnosti zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Predmetné verejné obstarávanie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.