Vyhlásené obstarávanie

Dodávka osobných ochranných prostriedkov v podmienkach Slovenskej pošty, a.s., počas pandémie COVID-19


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská pošta, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 323 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35113410-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Zápisnica z otvárania ponúk, sa uchádzačom neposiela
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodávka osobných ochranných prostriedkov v podmienkach Slovenskej pošty, a.s., počas pandémie COVID-19

Dodávka osobných ochranných prostriedkov v podmienkach Slovenskej pošty, a.s., počas pandémie COVID-19

Dodávka osobných ochranných prostriedkov v podmienkach Slovenskej pošty, a.s., počas pandémie COVID-19

Dodávka osobných ochranných prostriedkov v podmienkach Slovenskej pošty, a.s., počas pandémie COVID-19

Dodávka osobných ochranných prostriedkov v podmienkach Slovenskej pošty, a.s., počas pandémie COVID-19

Dodávka osobných ochranných prostriedkov v podmienkach Slovenskej pošty, a.s., počas pandémie COVID-19

Opis obstarávania

Dodávka osobných ochranných prostriedkov používaných v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID-19 pre zamestnancov Slovenskej pošty, a. s. (ďalej aj SP, a. s.). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných prostriedkov používaných v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID-19 pre zamestnancov Slovenskej pošty, a. s. (ďalej aj SP, a. s.). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Hygienické rúško 144 151 ks, Rukavice ochranné jednorazové, (z prírodného gumového latexu, poprípade nitrilové) 3 770 522 ks. Rukavice ochranné na viacnásobné použitie (alternatíva, ak nebudú jednorazové rukavice 177 457 ks, Respirátor FFP2 77 810 ks, Ochranný odev 74 045 ks, Ochranné okuliare 628 ks a Ochranný štít na tvár 628 ks.

Doplňujúce informácie

Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené https://zadavaniezakaziek.posta.sk. Obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi (za známeho záujemcu sa považuje záujemca, ktorý sa zaregistroval do IS EDO, prihlásil sa svojimi prihlasovacími údajmi a stiahol si súťažné podklady k predmetnej zákazke kliknutím na tlačidlo Prevziať pri dokumente so súťažnými podkladmi) , najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Obstarávateľ vysvetlenie zverejní aj na Elektronickej tabuli k predmetnej zákazke v IS EDO a taktiež v profile obstarávateľa na www.uvo.gov.sk k predmetnej zákazke. Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému pre verejné obstarávanie (ďalej len IS EDO) umiestneného na adrese https://zadavaniezakaziek.posta.sk. Pravidlá pre doručovanie informácie a dokumenty (ďalej aj zásielka) sa považujú za doručené záujemcovi/uchádzačovi okamihom ich odoslania. Na bezproblémové používanie IS EDO je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Microsoft Edge verzia 42 a vyššie, - Mozilla Firefox verzia 63 a vyššia alebo - Google Chrome verzia 70 a vyššia. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenia o výsledku ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Dokumenty, správy a ostatné informácie budú záujemcovi/uchádzačovi doručované do schránky správ v IS EDO. Pre zobrazenie dokumentov, správ a informácií v schránke správ sa musí záujemca/uchádzač prihlásiť do IS EDO. Ak je odosielateľom zásielky obstarávateľ, záujemcovi/uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email (zadaný pri registrácii do IS EDO) bezodkladne odoslaná informácia, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Ak je odosielateľom zásielky záujemca/uchádzač, po prihlásení do IS EDO k danej zákazke môže s obstarávateľom komunikovať prostredníctvom voľby Žiadosť o vysvetlenie. Zásielka sa považuje za doručenú obstarávateľovi okamihom jej odoslania v IS EDO.