Vyhlásené obstarávanie

Servisné služby na produkty QES Signer


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
129 616,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava - Odbor verejného obstarávania, EN EVOSERVIS.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento IS uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Servisné služby na produkty QES Signer

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vykonávanie a zabezpečovanie podpory prevádzky produktov QES Signer. Podrobná špecifikácia zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je vykonávanie a zabezpečovanie podpory prevádzky produktov QES Signer prostredníctvom služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora produktov QES Signer (update a upgrade). Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3. VOB požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 20 000,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO (tzv. superreverzný postup). 5. VOB si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 6. Upresnenie bodu II.2.7 tohto oznámenia: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa zriadenia služby podľa bodu 3.8 zmluvy. 7. Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené VOB Jednotným európskym dokumentom (JED). VOB povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO.