Vyhlásené obstarávanie

Služby technickej podpory IS-2


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
821 667,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení komisia zverejní informácie v zmysle zákona o VO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 26

Výsledky

Služby technickej podpory IS-2

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie vykonávania servisných úkonov smerujúcich k bezproblémovému užívaniu informačného systému a predmetných služieb verejného obstarávateľa a jeho ďalších nevyhnutných úprav v rozsahu vyplývajúcom z legislatívnych a metodických zmien, resp. odôvodnených požiadaviek jeho používateľov. Servisné služby sa delia na a) služby technickej podpory prevádzky informačného systému (paušálne služby), b) služby úprav a legislatívnych update-ov (ostatné služby). Podrobný opis predmetu zákazky je v časti D. Opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je zabezpečenie vykonávania servisných úkonov smerujúcich k bezproblémovému užívaniu informačného systému a predmetných služieb verejného obstarávateľa a jeho ďalších nevyhnutných úprav v rozsahu vyplývajúcom z legislatívnych a metodických zmien, resp. odôvodnených požiadaviek jeho používateľov. Servisné služby sa delia na a) služby technickej podpory prevádzky informačného systému (paušálne služby), b) služby úprav a legislatívnych update-ov (ostatné služby). a) Služby technickej podpory prevádzky informačného systému zahŕňajú zabezpečovanie bežnej technickej a servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky informačného systému verejného obstarávateľa v súlade s aktuálnymi platnými požiadavkami, vrátane riešenia prevádzkových problémov a profylaktickej údržby informačného systému. Tieto služby má uchádzač vykonávať najmä prostredníctvom vzdialeného prístupu. b) Služby úprav a legislatívnych update-ov zahŕňajú aktivity úspešného uchádzača súvisiace s predmetom plnenia nad rámec služieb technickej podpory prevádzky, ide najmä o poskytnutie služieb implementácie Centrálneho úradného doručovania, poskytnutie služieb spočívajúcich v pravidelnej implementácii legislatívnych zmien týkajúcich sa predmetu zmluvy a tiež o riešenie požiadaviek verejného obstarávateľa na úpravy a zmeny softvéru nevyhnutných k zabezpečeniu plynulej a bezpečnej prevádzky IS nad rámec paušálnych služieb. Uvedené služby budú obstarávané na základe dielčich objednávok. Maximálny rozsah človekohodín predmetných služieb je 2160 počas zmluvného vzťahu. Podrobný opis predmetu zákazky je v časti D. súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použije postup nadlimitnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona o VO, z čoho vyplýva, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční iba u uchádzača, ktorý sa pri vyhodnotení ponúk z hľadiska stanovených kritérií umiestni na prvom mieste. V zmysle uvedeného nebude zostavené poradie úspešnosti uchádzačov. Komunikácia v predmetnom verejnom obstarávaní sa uskutoční výlučne prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSPHINE. Bližšie pravidlá a podmienky sú súčasťou súťažných podkladov. Úspešný uchádzač je povinný po výzve verejného obstarávateľa poskytnúť verejnému obstarávateľovi súčinnosť k uzavretiu zmluvy tak, aby táto mohla byť uzavretá v predĺženej lehote, a to do 15. pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona o VO. Predmetné obstarávanie sa netýka zeleného obstarávania, obstarávania inovácií, ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty. Ďalšie bližšie informácie o predmetnom verejnom obstarávaní sú súčasťou súťažných podkladov.