Vyhlásené obstarávanie

Dodávka elektrickej energie pre objekty UMB v Banskej Bystrici na rok 2021


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
378 740,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V tejto verejnej súťaži bude použitá elektronická aukcia, preto je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 ZVO neverejné. Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia na vyhodnotenie ponúk vymenovaná rektorom UMB v Banskej Bystrici.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Dodávka elektrickej energie pre objekty UMB v Banskej Bystrici na rok 2021

Opis obstarávania

Predmetom zadania zákazky je dodávka elektrickej energie pre odberné miesta objektov UMB v Banskej Bystrici pre rok 2021.. Nákup silovej elektrickej energie v požadovanej štruktúre vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre objekty UMB v Banskej Bystrici formou združenej dodávky na zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021. Ročný objem nákupu silovej energie u verejného obstarávateľa predstavuje 2 570 MWh/rok. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, ktorí na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie "žiadne z uvedených". Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v predmetných súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebrežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Zábezpeka sa nevyžaduje. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z toho dôvodu, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.