Vyhlásené obstarávanie

Informatizácia MHD v Žiline


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 375 800,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
23. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk podľa ustanovení § 52 zákona o verejnom obstarávaní vykoná komisia, ktorú zriadil obstarávateľ podľa § 51 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Informatizácia MHD v Žiline

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre účely zabezpečenia informatizácie MHD (mestskej hromadnej dopravy) v Žiline na základe uzavretej zmluvy v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní a za stanovených podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Dodaním tovaru, jeho inštaláciou a uvedením do prevádzky bude realizovaná modernizácia vozidlového komunikačného systému, modernizácia dispečerského riadenia, elektronických zastávkových informačných panelov a kamerového systému. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (opis a technická špecifikácia) sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre účely zabezpečenia informatizácie MHD (mestskej hromadnej dopravy) v Žiline na základe uzavretej zmluvy v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní a za stanovených podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Dodaním tovaru, jeho inštaláciou a uvedením do prevádzky bude realizovaná modernizácia vozidlového komunikačného systému, modernizácia dispečerského riadenia, elektronických zastávkových informačných panelov a kamerového systému. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky (opis a technická špecifikácia) sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Obstarávateľ zverejňuje dokumenty k predmetnej zákazke vo svojom profile, ktorý je dostupný na webovej adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7482. Zároveň zverejňuje tieto dokumenty aj na portáli www.ezakazky.sk pod predmetnou zákazkou a to aj súbory v editovateľnom formáte (súťažné podklady, prílohy a pod.). Jazykom písomného dorozumievania a komunikácie je slovenský jazyk, akceptovaný je aj český jazyk. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) sa komunikácia bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Uchádzač pri registrácii a komunikácii (vrátane vyžiadania si súťažných podkladov, predkladania ponuky a pod.) s obstarávateľom postupuje podľa súťažných podkladov a pokynov uvedených v aktuálne platnom manuáli pre uchádzača, ktorý je uverejnený na webovej adrese www.ezakazky.sk v časti Pomoc (odkaz na siahnutie): https://www.ezakazky.sk/uploads/document/Manual_eZakazky_Uchadzac_10.0.0_r01_SK.pdf V tomto manuáli sú uvedené aj minimálne požiadavky na technické vybavenie, ktoré je možné použiť na elektronickú komunikáciu v procese tohto verejného obstarávania. Predmetná zákazka má v systéme elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk nastavenú povinnosť overenia identity uchádzača pomocou eID. Problematika a postupy overenia identity uchádzača pomocou eID sú pre uchádzača k dispozícii v manuáli pre uchádzača, ktorý je dostupný na vyššie uvedenom webovom odkaze. V prípade akýchkoľvek problémov s funkcionalitou systému pre elektronickú komunikáciu eZakazky na portáli www.ezakazky.sk sa môže záujemca/uchádzač obrátiť na centrum podpory, ktorá je dostupná na webovej adrese: https://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=system&page=Contact Pre prístup k zákazke môže hospodársky subjekt (záujemca/uchádzač) využiť nasledovný webový odkaz: https://www.ezakazky.sk/dpmz/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=29156067& Pracovný čas podateľne obstarávateľa je: v pracovné dni (pondelok až piatok) od 08,00 do 14,00 hod. SEČ. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súlade s § 28 ods. 2 ZVO v súťažných podkladoch. Obstarávateľ sa v rámci vyhodnotenia podmienok účasti (ponúk) bude zaoberať podmienkou podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. Lehota podľa § 56 ods. 15 ZVO je 30 pracovných dní. Prípravné trhové konzultácie (predbežné zapojenie záujemcov alebo uchádzačov) podľa § 25 ZVO neboli na účely tejto verejnej súťaže realizované.