Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie kapacity materskej školy v Ľubotíne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Ľubotín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
387 769,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
9. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
9. Október 2021
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Ľubotín, Na rovni 12/302, 065 41 Ľubotín
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ použitie elektronickú aukciu, čím postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. otváranie ponúk je neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zvýšenie kapacity materskej školy v Ľubotíne

Opis obstarávania

Výber zhotoviteľa pre realizáciu projektu: Zvýšenie kapacity materskej školy v Ľubotíne. Predmetom projektového riešenia je hlavný objekt pod označením a názvom D. SO-01 VLASTNÁ STAVBA. Stavba s ohľadom na rozsah predmetných úprav nie je členená na ďalšie stavebné objekty. Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Dôvodom realizácie zákazky je rozšírenie kapacít prevádzky Materskej školy v Ľubotíne a to navrhovanou nadstavbou 2.NP, stavebné úpravy časti jestvujúceho dispozičného riešenia 1.NP súvisiace s navrhovanou nadstavbou, zriadenie bezbariérového prístupu prevádzky MŠ v rámci 1. NP a 2.NP, zriadenie WC pre imobilných situované v rámci 1.NP, ďalej napojenie navrhovaného systému ÚK a rozvodu TÚV v rámci nadstavby na centrálnu PLN kotolňu situovanú v 1.PP. Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS EVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS EVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add - Okamih doručenia akejkoľvek správy medzi verejným obstarávateľom a záujemcom resp. uchádzačom je okamih odoslania tejto správy prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VO na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne VO na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu VO postupovať podľa § 39 ods. 6. ZVO 5. Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Zábezpeka: 10.000,00 EUR (slovom desaťtisíc €). 6. Objednávateľ neposkytuje preddavky. Zhotoviteľ bude fakturovať plnenie pri realizácii diela na základe faktúry. Celkovo môže zhotoviteľ vystaviť maximálne tri faktúry. Prvá faktúra bude vystavená po prestavaní min. 30 % z ceny diela. 7. Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy predložiť : -potvrdenie o uzatvorenom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (Poskytovateľom) pri plnení predmetu zmluvy v predmete zákazky v zmysle SP. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie , obstarávanie inovácii a je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 10. VO pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 11.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 12. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a)Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar vnútorného auditu Poskytovateľa/Útvar vnútornej kontroly Sprostredkovateľského orgánu a ním poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. 13.Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.