Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: „Domov Márie Banská Štiavnica – nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov MÁRIE
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
96 050,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
5. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Banskobystrický samosprávny kraj, Námestie SNP 23, 974 01 Banská Bystrica.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom členom štatutárneho orgánu uchádzača.. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: „Domov Márie Banská Štiavnica – nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD“

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie objektu v ktorom sa bude nachádzať domov sociálnych služieb pre 40 prijímateľov sociálnych služieb a nájomné byty, ako dve prevádzkovo samostatne fungujúce časti. Konkrétne ide o vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni projektu pre územné rozhodnutie (DUR) a vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenia s náležitosťami dokumentácie na realizáciu stavby (DSP s DRS). Predmetom verejného obstarávania je aj poskytnutie inžinierskej činnosti a výkon autorského dozoru k projektu s názvom: Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: Domov Márie Banská Štiavnica nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP.. Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie objektu v ktorom sa bude nachádzať domov sociálnych služieb pre 40 prijímateľov sociálnych služieb a nájomné byty, ako dve prevádzkovo samostatne fungujúce časti. Konkrétne ide o vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni projektu pre územné rozhodnutie (DUR) a vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenia s náležitosťami dokumentácie na realizáciu stavby (DSP s DRS). Predmetom verejného obstarávania je aj poskytnutie inžinierskej činnosti a výkon autorského dozoru k projektu s názvom: Vypracovanie PD pre územné rozhodnutie a stavebné povolenia s názvom stavby: Domov Márie Banská Štiavnica nové využitie areálu bývalej SOŠ na ul. Špitálskej v Banskej Štiavnici - PD. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch (ďalej aj SP) a v prílohách SP.

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom kt.preukazuje splnenie podmienok účasti: -v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo -v zmysle §114 ods.1 ZVO čestným vyhlásením, v kt.vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver.obstarávateľom a poskytne ver.obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt.čestným vyhlásením nahradil. 2.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 3.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, kt.pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, kt.je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 h., -počkaním na autentifikačný kód, kt.bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím ver.obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že ver.obstarávateľ v predmetnom ver.obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 112 ods.6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk, ver.obstarávateľ požaduje od uchádzačov,kt.sa plánujú zúčastniť otvárania ponúk o dodržiavanie nasledovných pokynov: -horné dýchacie cesty musia byť prekryté rúškom alebo alternatívou, -je vylúčený osobný kontakt (podávanie rúk a pod.), -odporúčame účasť jedného zástupcu za uchádzača, -odporúčame mať prekryté ruky rukavicami, -odporúčame si priniesť vlastné písacie potreby. V prípade, pokiaľ zástupca spoločnosti uchádzača pociťuje akékoľvek príznaky indikujúce možné ochorenie,je potrebné zabezpečiť náhradníka,kt.bude disponovať písomným splnomocnením, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača. 7.Predmetné ver.obstarávanie nie je zelené ver.obstarávanie,obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.