Vyhlásené obstarávanie

PRÍLEPY - KANALIZÁCIA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Zlaté Moravce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 578 958,69
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
9. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ uplatní online otváranie ponúk v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a na to nadväzujúceho vyhlásenia mimoriadneho stavu, ktorý naďalej trvá.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ uplatní online otváranie ponúk v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a na to nadväzujúceho vyhlásenia mimoriadneho stavu, ktorý naďalej trvá. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie splaškovej gravitačnej a tlakovej kanalizácie, ktorá zabezpečí odkanalizovanie vyčistenej splaškovej vody z ČOV do recipientu v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie: SO 01 : Gravitačná kanalizácia splašková SO 01.1 : Kanalizačné odbočenia SO 02 : Tlaková kanalizácia SO 03 : Čerpacia stanica ČS1 stavebná časť SO 04 : NN prípojka k ČS1 PS 01 : čerpacia stanica ČS1 strojnotechnologická časť PS 02 : elektrotechnológia a ASRTP. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách týchto súťažných podkladov, a to: - Projektová dokumentácia - Zadanie

Doplňujúce informácie

A. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 35.000,00 Eur. Viď bližšie bod 15. súťažných podkladov. B. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu komplexnosti predmetu obstarávania, čo by pri rozdelení mohlo spôsobiť zbytočné predraženie ako aj výrazné problémy s realizáciou, najmä pri aplikovaní iných technologických postupov a inom harmonograme rôznych zhotoviteľov. C. Verejné obstarávanie je zelené. Pre obmedzený počet znakov v bode III.2.2) Podmienky vykonania zákazky tieto podmienky uvádzame nižšie: 1. V súlade s článkom 8, bod 10, 11 zmluvy: - Zhotoviteľ je povinný uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch s uvedením podielu plnenia, navrhovaných subdodávateľov, a predmety subdodávok, ako aj údaje o osobách oprávnených konať za subdodávateľa v rozsahu meno, priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia, a uvedené údaje doplniť do Prílohy č. 2 tejto Zmluvy najneskôr pri podpise tejto zmluvy. V prípade, že zhotoviteľ nevyužije subdodávateľov pri plnení predmetu zákazky, túto skutočnosť preukáže čestným vyhlásením alebo iným obdobným dokladom. - Zhotoviteľ je zároveň povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy s novým subdodávateľom predložiť objednávateľovi aktualizované znenie Prílohy č. 2 tejto Zmluvy 2. V súlade s článkom 8, bod 12 zmluvy: Zhotoviteľ aj subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania tejto zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. (Viď výklad zákona o registri partnerov verejného sektora vo vzťahu k finančným limitom ako aj k definícií opakovaného plnenia, ktoré boli zverejnené vo FAQ na stránke ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky: https://www.justice.gov.sk/Stranky/Registre/Dalsie-uzitocne-zoznamy-a-registre/RPVS/FAQ.aspx. Subdodávateľ sa do registra partnerov verejného sektora zapíše len v prípade, ak rovnako ako partner prekročí finančné limity uvedené v § 2 ods. 2 zákona, t. j. 100.000 EUR jednorazovo a 250.000 EUR v úhrne v rámci kalendárneho roka.) 3. V súlade s článkom 8, bod 35 zmluvy: Zhotoviteľ prehlasuje, že disponuje alebo bude disponovať osobou zodpovednou za zhodnocovanie odpadov činnosťou R5 (spätné získavanie recyklátu) stavebné odpady s kódom 17 01, bitúmeny 17 03, Zeminy a kamenivo 17 05, zmiešané odpady 17 09) v súlade s § 97 ods. 1 písm. h) zákona č. 79/2015 Z. z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, čo preukáže objednávateľovi súhlasom alebo iným ekvivalentným dokladom do 7 kalendárnych dní od prevzatia staveniska. 4. V súlade s článkom 19, bod 1 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný preukázať garanciu na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len garancia na splnenie zmluvných záväzkov) vo výške 50 000 €, a to v lehote do 10 kalendárnych dní od prevzatia staveniska.