Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb pravidelnej, nepravidelnej a príležitostnej autobusovej dopravy.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
512 040 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60100000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
13. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 144

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ zriaďuje dynamický nákupný systém, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na poskytovanie služieb pravidelnej, nepravidelnej a príležitostnej autobusovej dopravy, pričom tento dynamický nákupný systém verejný obstarávateľ delí na tri kategórie: Kategória č. 1: Poskytovanie služieb pravidelnej prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme. Kategória č. 2: Poskytovanie služieb pravidelnej prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme krátkodobé zmluvy a mimoriadne situácie. Kategória č. 3: Poskytovanie služieb nepravidelnej a príležitostnej autobusovej dopravy. Konkrétny rozsah predmetu jednotlivých zákaziek, ako aj ich podrobná špecifikácia, bude súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.. Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie DNS bude poskytovanie služieb pravidelnej prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme, pričom verejný obstarávateľ predpokladá nasledovné charakteristiky predmetných služieb: - rozsah služieb od cca. 10 000 000 tarifných kilometrov do cca. 50 000 000 tarifných kilometrov; - predpokladané hodnoty jednotlivých zákaziek od cca. 15 000 0000,- EUR bez DPH do cca. 75 000 000,- EUR bez DPH; - dĺžka prípravnej fázy (fázy od podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom po začiatok poskytovania služieb vo verejnom záujme) od cca. 9 mesiacov do cca. 15 mesiacov; - dĺžka poskytovania služieb vo verejnom záujme od min. 8 do max. 10 rokov; Vzhľadom na skutočnosť, že v tejto kategórii sa budú zadávať zákazky s relatívne veľkým objemom, verejný obstarávateľ nebude aplikovať minimálne lehoty na predkladanie ponúk (pozn. 10 dní od odoslania výzvy na predkladanie ponúk) a tieto v prípade každej výzvy predĺži na minimálne 45 dní od odoslania výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ rovnako tak pristúpi k primeranému predĺženiu lehoty na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, a to na minimálne 20 pracovných dní od doručenia písomnej výzvy úspešnému uchádzačovi na jej poskytnutie.Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie DNS bude poskytovanie služieb pravidelnej prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme, pričom verejný obstarávateľ predpokladá nasledovné charakteristiky predmetných služieb: - rozsah služieb od cca. 50 000 tarifných kilometrov do cca. 5 000 000 tarifných kilometrov; - predpokladané hodnoty jednotlivých zákaziek od cca. 75 0000,- EUR bez DPH do cca. 7 500 000,- EUR bez DPH; - dĺžka prípravnej fázy (fázy od podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom po začiatok poskytovania služieb vo verejnom záujme) od cca. 7 dní do cca. 30 dní; - dĺžka poskytovania služieb vo verejnom záujme od min. 6 mesiacov do max. 24 mesiacov. Verejný obstarávateľ bude v rámci tejto kategórie zadávať aj zákazky súvisiace so vznikom mimoriadnych situácií, kedy bude potrebné v krátkom čase uzatvoriť zmluvy na poskytovanie služieb vo verejnom záujme s cieľom zabezpečiť bezproblémovú dostupnosť verejnej dopravy na území kraja. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v rámci tejto kategórie môže zadávať zákazky aj v rozsahu jednej linky. Verejný obstarávateľ oznamuje záujemcom, že v prípade výskytu mimoriadnej situácie spočívajúcej napríklad v náhlom prerušení poskytovania služieb pravidelnej prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme zmluvným partnerom alebo v prípade uplatňovania revíznych postupov (obštrukcií) pri obstarávaní služieb pravidelnej prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme na dlhodobé zmluvy (8 až 10 rokov), ale aj v prípadoch výskytu iných mimoriadnych situácií, si vyhradzuje právo na skrátenie lehoty na predkladanie ponúk v súlade s § 61 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"), a to na minimálne 2 pracovné dni od odoslania výzvy na predkladanie ponúk. Záujemca predložením Žiadosti o zaradenie do DNS súhlasí s takouto skrátenou lehotou. V iných prípadoch verejný obstarávateľ dodrží minimálne (prípadne primerane predĺžené) lehoty v zmysle ZVO.Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie DNS bude poskytovanie služieb nepravidelnej a príležitostnej autobusovej dopravy pre potreby verejného obstarávateľa a ďalších subjektov identifikovaných v čl. 1 ods. 1.2. tejto časti súťažných podkladov. Ide najmä (nie však výlučne) o: - zabezpečenie autobusovej dopravy do lyžiarskych centier na území Banskobystrického kraja (skibusy), - zabezpečenie kyvadlovej autobusovej dopravy na hromadné podujatia, ako napríklad Medzinárodné letecké dni SIAF, - zabezpečenie autobusovej dopravy cyklobusy, - a pod..

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vystupuje v predmetnom verejnom obstarávaní ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 15 ZVO, a to pre nasledovný okruh subjektov: - Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s., IČO: 36 836 567 (a jej strediská), - ROZVOJOVÁ AGENTÚRA Banskobystrického samosprávneho kraja, n.o., IČO: 51 744 422, - právnické osoby, ktoré sú založené alebo zriadené verejným obstarávateľom na osobitný účel plnenia potrieb všeobecného záujmu, ktoré nemajú priemyselný charakter alebo obchodný charakter a sú úplne alebo z väčšej časti financované verejným obstarávateľom, sú kontrolované verejným obstarávateľom alebo verejný obstarávateľ vymenúva alebo volí viac ako polovicu členov ich riadiacich alebo kontrolných orgánov (napríklad organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa). Vyššie uvedené subjekty sú pre účely ZVO identifikované ako verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. d) ZVO. Vyššie identifikované subjekty (verejní obstarávatelia) môžu v zmysle § 15 ods. 3 písm. c) ZVO zadávať zákazky na základe DNS prevádzkovaného centrálnou obstarávacou organizáciou. 2. Dynamický nákupný systém je v prípade tohto verejného obstarávania definovaný ako elektronický proces určený na obstarávanie tovarov bežne a všeobecne dostupných na trhu. Verejný obstarávateľ bude pri prijímaní žiadostí o zaradenie do DNS a následnom zasielaní výziev komunikovať so záujemcami/uchádzačmi prostredníctvom systému JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com. 3. Žiadosť o zaradenie do DNS (ďalej aj žiadosť o účasť) je žiadosť o zaradenie do procesu verejného obstarávania, ktorou záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti v znení oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a SP. Žiadosť o zaradenie do DNS je možné predkladať počas celej doby trvania DNS. 4. Uchádzač, subdodávateľ, alebo osoba, ktorej zdroje či kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. Verejný obstarávateľ neumožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. Časti jednotného európskeho dokumentu. 5. Do DNS bude zaradený každý záujemca, ktorý požiadal o zaradenie a splnil podmienky účasti. Počet záujemcov nie je obmedzený. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 7. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody. Doba trvania DNS je vymedzená od dátumu jeho zriadenia do 31.12.2032, a to v prípade všetkých kategórií. 8. Doplňujúce informácie k bodu IV.1.6)Informácie o elektronickej aukcii. Verejný obstarávateľ rozhodne o použití elektronickej aukcie individuálne pri každej zákazke zadávanej v rámci zriadeného DNS. 9. Všetky ďalšie informácie, požiadavky a podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných ustanoveniach ZVO. 10. Predmetné verejné obstarávanie (zriadenie DNS) nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ nevylučuje, že konkrétne zákazky zadávané v rámci DNS budú obsahovať sociálne alebo environmentálne aspekty.