Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia odbavovacieho systému vo vozidlách MHD v DPMK, a.s.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 105 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30144200-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
20. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s§54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela. Presný opis podmienok je uvedený v súťažných podmienkach
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Modernizácia odbavovacieho systému vo vozidlách MHD v DPMK, a.s.

Opis obstarávania

Predmetom modernizácie sú zariadenia pre samoobslužný výdaj elektronických cestovných lístkov vo vozidlách MHD, zvyčajne označované ako označovač cestovných lístkov. Zariadenie bude slúžiť aj pre označenie skôr zakúpených papierových lístkov, EMV platbu, kupovanie cestovných lístkov z kreditu na BČK a pre overenie platnosti skôr zakúpených elektronických lístkov (napr. pri prestupe) a musí umožňovať čítanie QR kódov. Špecifikácia a konfigurácia zariadení je uvedená v prílohe č. 3. Obstarávateľ požaduje zariadenia dodať vrátane montáže a ich pripojenia na riadiaci počítač vo vozidle, vrátane prípadnej potrebnej kabeláže, prepojovacích modulov a vrátane operačného systému Linux podľa nižšie uvedenej špecifikácie Do zariadení bude objednávateľom inštalovaný SW pracujúci na báze OS. Obstarávateľ ďalej požaduje, aby dodané zariadenia boli po hardvérovej stránke plne kompatibilné s existujúcim vybavovacím systémom obstarávateľa (nejde o úplnú obmenu odbavovacích systémov, ale o čiastočnú).. predmetom zákazky je Čítačka BČK s EMV platbou a s označovačom papierových cestovných lístkov zariadenie určené na : platbu cestovného dopravnou kartou označenie papierového cestovného lístka overenie platnosti časového lístka na BČK platbu debetnou aj kreditnou kartou (EMV platba) Predpokladané množstvo Čítačky BČK s EMV platbou a s označovačom papierových cestovných lístkov 1 100 kusov

Doplňujúce informácie

1)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodv IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo- 5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 2)Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO. Komunikovať s verejným obstarávateľom je možné po prihlásení do systému IS EVO pomocou prístupových údajov záujemcu. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO a v profile verejného obstarávateľa. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému IS EVO. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3)Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. 5)Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 100 000,00 EUR. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 6)Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky: Doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky: 5.1) Technické listy alebo prospektový materiál ponúkaného tovaru, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky uvedené v súťažných podkladoch v kapitole C. Opis predmetu zákazky. Za splnenie tejto požiadavky sa nebude považovať predloženie vyplnenej Prílohy č. 3 súťažných podkladov. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 7)Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8)V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 9)V súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 20 pracovných dní. 10)Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 11)Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO.