OOP kategórie Ochranné prilby a ich súčasti, ochranné čiapky a šatky
Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochranné prilby a ich súčasti, ochranné čiapky a šatky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov - ochranných prílb a ich súčastí, ochranných čiapok a šatiek pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").. Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochranné prilby a ich súčasti, ochranné čiapky a šatky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov - ochranných prílb a ich súčastí, ochranných čiapok a šatiek pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru: 1. Remienok k prilbe: 2.700 ks 2. Prilba oranžovej farby: 7.500 ks 3. Prilba pre tunelárov: 600 ks 4. Prilba pre pilčíka - komplet: 1.800 ks 5. Výplň prilby vnútorná: 1.200 ks 6. Prilba na motocykel: 250 ks 7. Prilba na bicykel: 900 ks 8. Prilba pre elektrikárov: 2.100 ks 9. Prilba antistatická: 50 ks 10. Šatka trojuholníková biela: 150 ks 11. Čiapka zimná ušianka: 15.000 ks 12. Čiapka zimná z fleece materiálu: 7.500 ks 13. Čiapka biela kuchárska: 150 ks 14. Čiapka so šiltom letná: 21.000 ks 15. Kukla pletená pod prilbu zimná: 6.600 ks 16. Čelenka kuchárska: 50 ks 17. Čiapka pod prilbu: 10.500 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
1. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. V súlade s ust. § 20 ods. 7 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ aplikuje v tejto verejnej súťaži komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky (e-mail) alebo ich kombináciou. Spôsob dorozumievania / komunikácie je bližšie vymedzený v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 10. súťažných podkladov. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428013). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie.