Vyhlásené obstarávanie

Pracovná a bezpečnostná obuv


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 290 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18830000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
22. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk v rámci príslušnej samostatnej časti predmetu zákazky všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk v rámci tej ktorej samostatnej časti predmetu zákazky. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Pracovná a bezpečnostná obuv

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").. Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru v časti č. 1 predmetu zákazky: Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 1 - Pracovná a bezpečnostná obuv usňová: 1. Obuv bezpečnostná usňová členková letná: 19.000 párov 2. Obuv bezpečnostná usňová členková zimná: 2.900 párov 3. Obuv bezpečnostná usňová polosárová letná: 50 párov 4. Obuv bezpečnostná usňová polosárová zimná: 14.100 párov 5. Obuv pracovná členková usňová (zdravotná): 100 párov Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru v časti č. 2 predmetu zákazky: Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 2 - Pracovná a bezpečnostná obuv zo syntetických materiálov: 1. Obuv bezpečnostná členková letná: 19.000 párov 2. Obuv bezpečnostná členková zimná: 2.900 párov 3. Obuv bezpečnostná polosárová letná: 50 párov 4. Obuv bezpečnostná polosárová zimná: 14.100 párov 5. Obuv pracovná sandálová (zdravotná): 100 párov Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru v časti č. 3 predmetu zákazky: Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 3 - Ostatná pracovná a bezpečnostná obuv: 1. Obuv pracovná poltopánková usňová (zdravotná): 150 párov 2. Obuv bezpečnostná usňová odolná proti prerezaniu reťazovou pílou: 1.200 párov 3. Obuv pracovná sárová gumová dámska: 50 párov 4. Obuv pracovná sárová kombinovaná (gumová): 5.200 párov 5. Obuv bezpečnostná sárová gumová: 1.800 párov 6. Obuv pracovná vysoká gumová (rybárska): 200 párov 7. Obuv elektroizolačná (galoše): 600 párov 8. Obuv pracovná sárová gumová pánska: 50 párov 9. Obuv pracovná členková usňová letná: 1.900 párov 10. Obuv pracovná členková usňová zimná: 3.350 párov 11. Obuv pracovná poltopánková usňová (sandále antistatické): 150 párov Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. V súlade s ust. § 20 ods. 7 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ aplikuje v tejto verejnej súťaži komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky (e-mail) alebo ich kombináciou. Spôsob dorozumievania / komunikácie je bližšie vymedzený v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 10. súťažných podkladov. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427946). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie.