Vyhlásené obstarávanie

Technické vybavenie pre kompostáreň Dulovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dulovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
218 832,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup technického/strojového vybavenia nevyhnutného na zber BRKO a manipuláciu s ním na komposntárni v obci. Zákazka pozostáva z nasledovného strojného vybavenia: 1 ks kolesového traktora s čelným nakladačom a lopatou k čelnému nakladaču , 1 ks Traktorový nosič kontajnerov 1 ks Hydraulická ruka na nosič kontajnerov, 1 ks neseného prekopávača, 1 ks Drvič drevnej hmoty 2 ks veľkoobjemových kontajnerov 23,7 m3 8 ks veľkoobejmových kontajnerov 17,8 m3. Podrobná technická špecifikácia je prílohou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je nákup technického/strojového vybavenia nevyhnutného na zber BRKO a manipuláciu s ním na komposntárni v obci. Dodávka v zmysle technickej špecifikácie zariadení, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 2. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na:http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Jedná sa o podobný charakter tovarov- poľnohospodárska technika.Tovary, ktoré tvoria súčasť predmetu tejto zákazky, spolu vecne a funkčne súvisia. Ich ďalšie vyčlenenie do dvoch, prípadne viacerých verejných obstarávaní, resp. rozdelenie predmetu zákazky na samostatné časti, by prinášalo verejnému obstarávateľovi významné komplikácie pri riadení zavedenia predmetu zákazky do prevádzky. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Zároveň sú predmetné tovary poskytované rovnakým okruhom potenciálnych uchádzačov, a to najmä vzhľadom na rozsah zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti, alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu.