Vyhlásené obstarávanie

PARKSYS


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
28. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
28. September 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

PARKSYS

Opis obstarávania

ParkSys je obstarávaný ako softvérová služba (SaaS) poskytovaná dodávateľom pre Bratislavu, obsahujúca základnú funkcionalitu umožňujúcu zriadiť všetky relevantné integrácie a parkovacie služby vo všetkých mestských častiach a parkovacích zónach tak, ako je popísané v opise predmetu zákazky. Implementácia politiky parkovania si vyžaduje IT systém, ktorý sa použije na správu parkovania a platieb.. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb informačného systému ParkSys pre parkovací systém a súvisiace služby v režime SaaS (Software as a Service). Informatizácia parkovacej politiky v zmysle schváleného VZN rámcovo pozostáva z niekoľkých samostatných častí, rozdelených na samostatné zákazky. ParkSys je prvou z nich. ParkSys bude zahrňovať kľúčovú funkcionalitu pre zabezpečenie parkovania v Bratislave (vrátane všetkých jej mestských častí) a to jednak pre obyvateľov, jednak pre administrátorov systému v nasledovných oblastiach: oblasť 01. Modul všetkých parkovacích oprávnení - MoPO oblasť 02. Modul parkovacích kariet - MoPK ParkSys bude plne integrovaný na interné systémy HMBA (GIS odkiaľ bude preberať informácie o parkovacích miestach, účtovný systém Noris, do ktorého bude zaúčtovávať príjmy z parkovného, atď.), ako aj oficiálne registre štátu (Register Fyzických Osôb, Register Právnických Osôb, Evidencia Vozidiel, atď.) pre plnú digitalizáciu pre používateľov: oblasť 03. Integračné rozhrania podoblasť 03.01. Štátne registre podoblasť 03.02. Dátová vrstva magistrátu podoblasť 03.03. Podporné aplikácie (externé) podoblasť 03. 04 Podporné aplikácie (interné) Okrem funkcionality pre svojich vlastných používateľov bude ParkSys poskytovať služby aj pre ďalšie komponenty parkovacieho systému a systémy tretích strán, ktoré nie sú súčasťou tejto zákazky, ale budú obstarané samostatne: - aplikácie pre koncových používateľov pre krátkodobé parkovanie (mestská aplikácia a aplikácie tretích strán) - kontrolný systém parkovania - parkovacie automaty Súčasťou zmluvnej ceny sú analýza a podrobný popis cieľového systému, jeho konfigurácia na aktuálne pravidlá parkovacej politiky v rámci VZN, konfigurácia integrácií, ako aj služby prevádzky Parksys na 4 roky s opciou na ďalšie 4 roky

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ stanovuje dlhšiu lehotu, v ktorej bude povinný úspešný uchádzač poskytnúť súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy oproti ZVO, a to na 15 pracovných dní odo dňa kedy bude na jej uzavretie vyzvaný verejným obstarávateľom. (viď bod 22.1 časti A Súťažných podkladov) 2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v rámci súčinnosti, t. j. pred uzavretím zmluvy od úspešného uchádzača predloženie bankovej záruky (viď čl. XXIII zmluvy). Ďalšie aspekty uzavretia zmluvy sú uvedené v bode 22. časť A súťažných podkladov 3. pred vyhlásením tohto verejného obstarávania verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie. Zápis z PTK aj s prílohami sa nachádza na tomto linku https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/424990 4.Komunikácia v rámci prebiehajúcej súťaže, ako aj predkladanie ponúk sa uskutoční prostredníctvom systému Josephine https://josephine.proebiz.com/sk/tender/8305/summary 5.V súlade s § 6 ods. 17 ZVO sa verejný obstarávateľ rozhodol využiť možnosť neuviesť PHZ.