Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
241 165,62
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
14. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
14. September 2020
Ponuka musí platiť do:
29. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač, jeho štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu sa preukáže dokladom totožnosti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove Úradu BSK na Sabinovskej 16 v Bratislave- Ružinov s rozlohou 5 412 m2 a vysunutého pracoviska na Jankolovej 6 v Bratislave- Petržalka s rozlohou 400 m2 na obdobie 36 mesiacov, ktoré zahŕňa 1 krát za polrok tepovanie kobercov, sedačiek, stoličiek, obojstranné umývanie okien, okenných rámov, čistenie hliníkových žalúzií, čistenie vonkajších a vnútorných parapetov horolezeckou technikou s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia a strojové čistenie všetkých tvrdých podláh. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove Úradu BSK na Sabinovskej 16 v Bratislave- Ružinov s rozlohou 5 412 m2 a vysunutého pracoviska na Jankolovej 6 v Bratislave- Petržalka s rozlohou 400 m2 na obdobie 36 mesiacov, ktoré zahŕňa 1 krát za polrok tepovanie kobercov, sedačiek, stoličiek, obojstranné umývanie okien, okenných rámov, čistenie hliníkových žalúzií, čistenie vonkajších a vnútorných parapetov horolezeckou technikou s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia a strojové čistenie všetkých tvrdých podláh. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o VO Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti JED. 2. Súťažné podklady k predmetnému verejnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427357, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427357. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo/videonavody-5f9.html. 4. Verejný obstarávateľ rozhodol, že na základe § 66 ods. 7 zákona o VO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Vo väzbe na § 55 ods. 1 zákona o VO verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky iba u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 5. Na základe rámcovej dohody nedochádza k plneniu predmetu zákazky. Čiastkové zmluvy/objednávky bude uzatvárať/vystavovať verejný obstarávateľ priebežne a podľa aktuálnych potrieb. Podrobné informácie sú uvedené v rámcovej dohode. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10 000,00 EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ vylúči v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO záujemcu alebo uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Uchádzač/záujemca počas trvania procesu verejného obstarávania predchádza konfliktu záujmov v zmysle § 23 zákona o VO. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.