Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie a uskutočnenie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom: „Preložka cesty III/2455, Detva - DÚR“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
76 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
27. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. August 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Banskobystrický samosprávny kraj, Námestie SNP 23, 974 01 Banská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 18 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie a uskutočnenie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom: „Preložka cesty III/2455, Detva - DÚR“

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služieb - vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie a uskutočnenie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom: Preložka cesty III/2455, Detva - DÚR. Účelom stavby je výstavba preložky cesty III/2455 podľa plánu udržateľnej mobility pre zabezpečenie zvýšenej kapacitnosti jednotlivých úsekov, ale aj zvýšenie mobility v mestách. Potreba preložky cesty III/2455 vyplynula z požiadaviek na zníženie nárastu dopravy, presmerovania tranzitnej dopravy mimo obce, zníženie možností vzniku kongescií a zvýšenie kapacitnosti jednotlivých úsekov. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a ich prílohách.. Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služieb - vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie a uskutočnenie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom: Preložka cesty III/2455, Detva - DÚR. Účelom stavby je výstavba preložky cesty III/2455 podľa plánu udržateľnej mobility pre zabezpečenie zvýšenej kapacitnosti jednotlivých úsekov, ale aj zvýšenie mobility v mestách. Potreba preložky cesty III/2455 vyplynula z požiadaviek na zníženie nárastu dopravy, presmerovania tranzitnej dopravy mimo obce, zníženie možností vzniku kongescií a zvýšenie kapacitnosti jednotlivých úsekov. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom kt. preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finan. a ekonom. postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo - v zmysle § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, v kt. vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostr. komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 3.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 prac. dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom k skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 112 ods. 6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.