Vyhlásené obstarávanie

Združená dodávka energií na roky 2021 – 2022


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 700 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
21. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. September 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Združená dodávka energií na roky 2021 – 2022

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "Združená dodávka energií na roky 2021 - 2022" je: - dodávka elektriny do odberných miest obstarávateľa, podľa potreby obstarávateľa uvedenej v odberovom diagrame v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti zmluvy; - zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z.z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou celkovej ceny za dodanie 1 MWh elektriny, vypočítanej a vyjadrenej v EUR bez DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta dodanej do odberných miest obstarávateľa; - dodávka zemného plynu do odberných miest obstarávateľa, podľa potreby obstarávateľa, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy; - zabezpečenie distribúcie zemného plynu, služieb spojených s dodávkou zemného plynu vrátane prepravy zemného plynu; - prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou celkovej ceny za dodanie 1 MWh zemného plynu, vypočítanej a vyjadrenej v EUR bez DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta dodaného do odberných miest obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na dve (2) samostatné časti nasledovne: (i) Združená dodávka energií na roky 2021 - 2022 - Časť 1 - Dodávka elektriny (ii) Združená dodávka energií na roky 2021 - 2022 - Časť 2 - Dodávka zemného plynu Každá jednotlivá časť bude predmetom samostatného vyhodnotenia a uzatvorenia samostatného zmluvného vzťahu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").. Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky - Združená dodávka energií na roky 2021 - 2022 - Časť 1 - Dodávka elektriny je: - dodávka elektriny do odberných miest obstarávateľa, podľa potreby obstarávateľa uvedenej v odberovom diagrame v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti zmluvy; - zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z.z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; - prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou celkovej ceny za dodanie 1 MWh elektriny, vypočítanej a vyjadrenej v EUR bez DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta dodanej do odberných miest obstarávateľa. Predpokladané množstvo odberu elektriny: rok 2021:110.000 MWh rok 2022:110.000 MWh Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky - Združená dodávka energií na roky 2021 - 2022 - Časť 2 - Dodávka zemného plynu je: - dodávka zemného plynu do odberných miest obstarávateľa, podľa potreby obstarávateľa, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy; - zabezpečenie distribúcie zemného plynu, služieb spojených s dodávkou zemného plynu vrátane prepravy zemného plynu; - prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou celkovej ceny za dodanie 1 MWh zemného plynu, vypočítanej a vyjadrenej v EUR bez DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta dodaného do odberných miest obstarávateľa. Predpokladané množstvo odberu zemného plynu: rok 2021:56.000 MWh rok 2022:56.000 MWh Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: s ohľadom na obmedzený počet znakov, identifikácia dokladov, ktoré požaduje obstarávateľ predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky, pre každú jednotlivú samostatnú časť predmetu zákazky, je uvedená v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 19., bod 19.1.8 súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej len "IS EVO") (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427388). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie