Vyhlásené obstarávanie

Poistenie zodpovednosti za škodu voči tretím osobám


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
427 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66510000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. September 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Poistenie zodpovednosti za škodu voči tretím osobám

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "Poistenie zodpovednosti za škodu voči tretím osobám" je poistenie zodpovednosti za škodu (všeobecná prevádzková zodpovednosť) spôsobenú prevádzkovou činnosťou v súvislosti s činnosťami pri prevádzke v areáli Terminál intermodálnej prepravy Lužianky funkčná časť Expedičné koľajisko a časť Sklad hotových výrobkov (ďalej len "TIP Lužianky") prípadne pri prevádzke v železničnej stanici, v ktorej bude poskytované náhradné riešenie odvozu hotových výrobkov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky s názvom "Poistenie zodpovednosti za škodu voči tretím osobám" je poistenie zodpovednosti za škodu (všeobecná prevádzková zodpovednosť) spôsobenú prevádzkovou činnosťou v súvislosti s činnosťami pri prevádzke v areáli Terminál intermodálnej prepravy Lužianky funkčná časť Expedičné koľajisko a časť Sklad hotových výrobkov (ďalej len "TIP Lužianky") prípadne pri prevádzke v železničnej stanici, v ktorej bude poskytované náhradné riešenie odvozu hotových výrobkov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: uchádzač predloží doklady preukazujúce naplnenie požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky podľa Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 19. bod. 19.1.8 súťažných podkladov a Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: 1.1. platné oprávnenie na vykonávanie poisťovacej činnosti pre poistný druh poistenie zodpovednosti za škodu vo forme: (i) povolenia Ministerstva financií Slovenskej republiky na podnikanie v poisťovníctve, alebo/ekvivalentne (ii) povolenia Úradu pre finančný trh Slovenskej republiky na vykonávanie poisťovacej činnosti, alebo/ekvivalentne (iii) povolenia Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti, alebo/ekvivalentne (iv) iného dokumentu preukazujúceho oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť na území Slovenskej republiky poisťovni z iného členského štátu na základe práva slobodného poskytovania služieb alebo prostredníctvom svojej pobočky v súlade so zákonom č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a to pre poistný druh poistenie zodpovednosti za škodu. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej len "IS EVO") (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427515. Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.