Vyhlásené obstarávanie

Výmena požiarnych dverí v tuneli Branisko.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
130 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44221220-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národná diaľničná spoločnosť a. s., Mlynské Nivy 45,821 09 Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je demontáž pôvodných dverí únikovej štôlne v počte 4 ks a montáž nových dverí v počte 4 ks, ktoré musia byť vyrobené a funkčné podobne ako existujúce s požiadavkami podľa DRS s rozostupom minimálne 10m. Predmetom zákazky sú aj práce na technologickom celku (ďalej len TC) 413 Technologické vybavenie únikovej štôlne a prevádzkovom súbore (ďalej len PS) 413-02.1 Diaľkové ovládanie oceľových dverí, podľa dokumentácie pre realizáciu stavby (ďalej iba DRS), ktorá tvorí prílohu č. 5 k SP Projektová okumentácia (DRS Zmena ovládania dverí únikovej štôlne, tunel Branisko v priestoroch únikovej štôlne na západnom a východnom portáli) (ďalej aj ako ,,Dielo). Predmetom zákazky je aj poskytovanie služby t.j. technického servisu (ďalej aj ako technický servis). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: e-mailom odporúčame - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu, tel. číslo a adresu sídla, až po prevzatí takto doplnenej žiadosti sa záujemca zaregistruje a odošlú sa mu súťažné podklady, osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do 12:00 hod., inak do 6 dní odo dňa prevzatia žiadosti, poštou - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. 2. Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie telefónneho a e-mailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. 3. Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 4. Žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 5. K bodu II.3) Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: verejný obstarávateľ upresňuje lehotu dodania uvedenú v predmetnom bode: Dielo - maximálne 30 dní odo dňa začatia vykonávania prác. Technický servis - odo dňa odovzdania Diela po celú dobu trvania záručnej doby tj. 60 mesiacov. Z klimatických dôvodov a povahy predmetu zákazy/Diela je predmet zákazky/Dielo možné vykonať v období od 01.04. do 31.10. kalendárneho roka (ďalej sezóna letnej údržby). Ak z objektívnych dôvodov nebude možné predmet zákazky/Dielo alebo jeho časť vykonať v období od 01.04. do 31.10. kalendárneho roka, v ktorom zmluva nadobudne účinnosť, termín realizácie predmetu zákazky/Diela alebo jeho časti sa presunie do najbližšej sezóny letnej údržby. Objektívnymi dôvodmi sú napríklad uplatnené revízne postupy v zmysle Zákona alebo vyššia moc.