Vyhlásené obstarávanie

Opravy, údržba a technické prehliadky vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíkov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
201 705,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50530000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
21. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
online, prostredníctvom aplikácie ZOOM, ID: 771 8376 0938
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční online, prostredníctvom aplikácie ZOOM. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Opravy, údržba a technické prehliadky vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíkov

Opis obstarávania

1.Plánované bežné opravy a údržba -Plánované bežné opravy podľa návodu výrobcu a podľa normy STN ISO 3691+Amd 1 a STN EN ISO 3691-5. Podľa normy STN ISO 3691 + Amd 1 a STN EN ISO 3691-5 musí byť na vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíkoch vykonávaná pravidelná údržba ktorej interval je daný výrobcom zariadenia a uvedená v technickom liste zariadenia. Vozíky musia byť pravidelne kontrolované a udržované v prevádzkyschopnom stave, čo je zároveň požiadavka aj Zákona o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci č.124/2006 Z.z. -Plánované technické kontroly (prehliadky) podľa STN ISO 3691+Amd 1 a STN EN ISO 3691-5 2.Neplánované (korektívne) opravy -Neplánované opravy vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíkov a ostatných zariadení 3.Dodávka materiálu a náhradných dielov potrebných pre vykonanie opráv alebo údržby Dodávka nešpecifikovaných náhradných dielov Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Poskytovanie nasledujúcich služieb : 1.Plánované bežné opravy a údržba -Plánované bežné opravy podľa návodu výrobcu a podľa normy STN ISO 3691+Amd 1 a STN EN ISO 3691-5. Podľa normy STN ISO 3691 + Amd 1 a STN EN ISO 3691-5 musí byť na vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíkoch vykonávaná pravidelná údržba ktorej interval je daný výrobcom zariadenia a uvedená v technickom liste zariadenia. Vozíky musia byť pravidelne kontrolované a udržované v prevádzkyschopnom stave, čo je zároveň požiadavka aj Zákona o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci č.124/2006 Z.z. -Plánované technické kontroly (prehliadky) podľa STN ISO 3691+Amd 1 a STN EN ISO 3691-5 2.Neplánované (korektívne) opravy -Neplánované opravy vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíkov a ostatných zariadení 3.Dodávka materiálu a náhradných dielov potrebných pre vykonanie opráv alebo údržby Dodávka nešpecifikovaných náhradných dielov Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427518. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f)Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2 000,- EUR. g)Informácia k bodu II.2.7) tejto Výzvy: Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú, najskôr však od 25.11.2020 do 31.12.2023. Objednávateľ má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Zmluvy o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane v prípade, ak cena podľa tejto Zmluvy nebude vyčerpaná do uplynutia dohodnutej alebo následne prolongovanej doby trvania Zmluvy. Objednávateľ si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Zmluvy uplatniť písomne u Poskytovateľa najneskôr do 31.12.2023, následné opakované predĺženie platnosti Zmluvy o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Zmluva nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Zmluvy pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2024. h)Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.