Vyhlásené obstarávanie

Opravy stavebných konštrukcií


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
321 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
19. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
19. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční online, prostredníctvom aplikácie ZOOM. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Opravy stavebných konštrukcií

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú opravy stavebných konštrukcií objektov, ktorých potreba vznikne počas platnosti zmluvy. Opravy budú zadávané a vykonávané po častiach, na základe skutočnej potreby a vystavených Pracovných príkazov. Jedná sa o : -Opravy sociálnych zariadení (WC, umyvárne, odpadové potrubie), -Opravy obkladov a dlažieb vnútorných priestorov, -Opravy sprchových kútov, batérií a sprchovacích hlavíc, -Opravy vstupných priestorov objektov, vchodových dverí, -Opravy kuchyniek - kuchynských liniek, -Opravy vonkajších plášťov, omietok, soklov, fasád, obkladov, -Opravy sadrokartónových stien a stropov, -Opravy omietok, soklov a podhľadov v miestnostiach, -Opravy energokanálov v areáli J. Bohunice, -Opravy okien, dverí a železných brán, -Opravy oplotenia, -Opravy betónových plôch, nájazdov a prístreškov, -Korektívne opravy stavebných konštrukcií a odstraňovanie závad BOZP a PO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Opravy stavebných konštrukcií objektov, ktorých potreba vznikne počas platnosti zmluvy. Opravy budú zadávané a vykonávané po častiach, na základe skutočnej potreby a vystavených Pracovných príkazov. Jedná sa o : -Opravy sociálnych zariadení (WC, umyvárne, odpadové potrubie), -Opravy obkladov a dlažieb vnútorných priestorov, -Opravy sprchových kútov, batérií a sprchovacích hlavíc, -Opravy vstupných priestorov objektov, vchodových dverí, -Opravy kuchyniek - kuchynských liniek, -Opravy vonkajších plášťov, omietok, soklov, fasád, obkladov, -Opravy sadrokartónových stien a stropov, -Opravy omietok, soklov a podhľadov v miestnostiach, -Opravy energokanálov v areáli J. Bohunice, -Opravy okien, dverí a železných brán, -Opravy oplotenia, -Opravy betónových plôch, nájazdov a prístreškov, -Korektívne opravy stavebných konštrukcií a odstraňovanie závad BOZP a PO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427430. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 6 400,-EUR. g) Informácia k bodu II.2.5) tejto Výzvy: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková modelová cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky, ktorá vychádza z výšky poskytnutej zľavy z cenníka CENEKON na predmetné práce. Zmluvná cena bude stanovená vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. h) Informácia k bodu II.2.7) tejto Výzvy: Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, najskôr však od 01.01.2021 do 31.12.2023, pričom objednávateľ má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Zmluvy o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane v prípade, ak cena podľa tejto Zmluvy nebude vyčerpaná do uplynutia dohodnutej alebo následne prolongovanej doby trvania Zmluvy. Maximálna doba trvania Zmluvy pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2024. i) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.