Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia - I. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
24 115 891,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
21. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. September 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk podľa § 52 ZVO je verejné. Zúčastniť sa na otváraní ponúk môžu uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač je zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou na zastupovanie. Podmienky otvárania platia pre obe časti predmetu zákazky. Presný opis podmienok je uvedený v súťažných podmienkach.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 22

Výsledky

Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia - I. etapa

Opis obstarávania

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, so sídlom v Košiciach (ďalej DPMK) zabezpečuje pravidelnú mestskú hromadnú dopravu v Košiciach. Svoje služby poskytuje nielen obyvateľom mesta Košice, ale aj cestujúcim z prímestských častí. K 30.092019 disponovala vozovým parkom s počtom 98 električiek. Električková doprava tvorí jednu z hlavných zložiek verejnej dopravy v meste. Medzi významné trate patria tieto úseky: trasa k železničnej stanici Košice, trasa pozdĺž Triedy SNP na sídlisku Západ, trasa na sídlisku Nad Jazerom, električková trať spájajúca intravilán mesta Košice s U.S. Steel v mestskej časti Šaca. Dopravná sieť verejnej hromadnej dopravy predstavovala u električkovej dopravy celkove 33,7 km. Na tejto sieti bolo 49 električkových zastávok. Centrum električkovej dopravy je električkové depo, resp. električkový areál, na Bardejovskej ulici. Tento areál bol postavený v 60-tych rokoch, keď sa v Košiciach rozširovala električková doprava z centra aj do ostatných mestských častí. Areál nebol od tej doby zásadne rekonštruovaný, vždy sa jednalo len o riešenie akútnych problémov v konkrétnych prevádzkach. Areál nebol koncepčne modernizovaný. Z pohľadu užívateľského je areál morálne opotrebovaný a zastaraný. To sa týka jednak koľajovej časti, ako aj stavebného, či technologického vybavenia jednotlivých prevádzok. Technologické vybavenie dielní je pôvodné zo šesťdesiatych rokov minulého storočia, pre nové električky je teda nevyhovujúce. Nevyhovujúca je aj dĺžka kanálov pre prístup k podvozkom v dielni ťažkých opráv, ktoré sú stavané pre štandardné 15 metrové sólo električky. Električky dlhšie ako 15 m nie je možno zdvihnúť na štandardných zdvihákoch, pri údržbe sa preto musí improvizovať v priestoroch iného zamerania (klampiarska dielňa, výpravná hala a podobne). V súvislosti s modernizáciou električkového vozového parku boli dodané vozidlá dlhšie, než používané vozidlá (15 m). Keďže dĺžka vozidla je limitujúcim faktorom pre väčšinu prevádzok v rámci areálu DPMK, nové vozidlá si vyžadujú úpravy v týchto prevádzkach. Z dôvodu zmeny vozového parku je nutné vybudovať novú halu ťažkých opráv s technológiou (II. etapa), umývač električiek s potrebnou infraštruktúrou a zrekonštruovať halu dennej údržby. Z koľajovej časti je nutné vybudovať koľajové napojenie nových objektov a zmodernizovať hlavné koľaje prejazdného okruhu vo vozovni s koľajovými vetveniami, ktoré sú najviac zaťažované a tým aj opotrebované. K tomu je nutné zmodernizovať prislúchajúcu infraštruktúra (trakčné vedenie, odvodnenie, osvetlenie, elektrické rozvody...). V rámci modernizácie sa zrekonštruuje aj výpravná hala, kde je zastrešených 8 odstavných koľají a vybuduje sa zastrešenie nad ďalšími 7 odstavnými koľajami, ktoré sú v súčasnosti nekryté. Tiež sa zmodernizujú výhybky v areáli a vybuduje nová koľajová spojka v oblúku pred vstupom do vozovne na Bardejovskej ulici (I. etapa).. V časti 1 budú realizované stavebné práce koľajiska, súvisiacich spevnených plôch a potrebnej infraštruktúry, konkrétne pojde o modernizáciu koľajového zvršku a spodku, výhybiek, trakčného vedenia, napájacích a spätných káblov, vonkajšieho osvetlenia, ovládania a ohrevu výhybiek, mazníkov, hlavných napájacích rozvodov, zásobovanie elektrickou energiou, prípojky 22kV, doplnenie novej kioskovej trafostanice, modernizáciu haly denného ošetrenia, modernizáciu haly umývača a modernizácia pôvodného prestrešenia výpravnej haly a dobudovanie prestrešenia nad ďalšie výpravné koľaje električkovej dopravy.V časti 2 bude realizovaná modernizácia technického vybavenia a zariadenia haly denného ošetrenia, haly umývača.

Doplňujúce informácie

1) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 2)Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO. Komunikovať s verejným obstarávateľom je možné po prihlásení do systému IS EVO pomocou prístupových údajov záujemcu. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO a v profile verejného obstarávateľa. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému IS EVO. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3)Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške: Pre 1.časť Modernizácia údržbovej základne - stavebné práce a súvisiace technologické vybavenie, vo výške 480 000,00 € (štyristoosemdesiattisíc EUR) Pre2.časť Modernizácia údržbovej základne - dielenské vybavenie vo výške - 20 000,00 € (dvadsaťtisíc EUR) Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 8) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO. 9) Uchádzač predkladá svoju ponuky samostatne na jednotlivé časti predmetu zákazky. Počet časti na ktoré sa uchádzač rozhodne predložiť ponuku nie je obmedzená.