Vyhlásené obstarávanie

Preprava materiálnej humanitárnej pomoci


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
400 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2020
Ponuka musí platiť do:
31. August 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie. Podrobné pokyny pre uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 25.1 - 25.5.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Preprava materiálnej humanitárnej pomoci

Preprava materiálnej humanitárnej pomoci

Preprava materiálnej humanitárnej pomoci

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prepravy materiálnej humanitárnej pomoci Slovenskej republiky do zahraničia použitím -cestnej prepravy, -železničnej prepravy, -lodnej námornej prepravy.. V zmysle súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1417. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/profily/7profil/pdetail/239 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1417. 2. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 zákona (tzv. reverzná verejná súťaž). 3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 4. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupuje podľa § 20 zákona. 5. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo 1 z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie / zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 6. Úspešný uchádzač najneskôr k podpisu rámcovej dohody predloží platné/platný: a) Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre vnútroštátnu a medzinárodnú cestnú nákladnú dopravu spolu s rozhodnutím na výkon povolania prevádzkovateľa cestnej nákladnej/osobnej dopravy, vydané príslušným okresným úradom pre cestnú dopravu v sídle kraja. b) Výpis z registra dopravcov a odborne spôsobilých osôb v cestnej doprave, ktorého údaje sú vedené v Jednotnom informačnom systéme v cestnej doprave (JISCD), ktorého gestorom je Ministerstvo dopravy a výstavby SR. c) Certifikát STN EN ISO 45001 d) Uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody spôsobené zasielateľskou činnosťou za jednu a všetky poistné udalosti v jednom poistnom roku s minimálnou hornou hranicou poistného plnenia vo výške 100 000,00 EUR a zmluvu o poistení majetku a zodpovednosti za škodu, a to najmä poistenie hnuteľných vecí s minimálnou hornou hranicou poistného plnenia vo výške 100 000,00 EUR. 7. Predmetné verejné obstarávanie je: a) zelené verejné obstarávanie a predmetné verejné obstarávanie nie je: b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty