Predmetom zákazky je manažérske vzdelávanie formou interaktívnych workshopov rozdelených do nasledovných modulov: Modul 1)Manažérska rola Modul 2)Manažérska komunikácia Modul 3)Osobná efektivita Modul 4)Vedenie tímu Modul 5)Rozhodovanie a riešenie problémov Pre zabezpečenie reálnych potrieb účastníkov (riadiacich pracovníkov rezortu justície) bude úspešný uchádzač povinný vykonať úvodnú diagnostiku pre získanie vstupných údajov účastníkov školení, ktoré budú jedným z kritérií rozdelenia do skupín. Obsahy jednotlivých modulov je potrebné prispôsobiť tak, aby zodpovedali úrovni zručností jednotlivých skupín riadiacich pracovníkov - manažéri MS SR, predsedovia a podpredsedovia súdov, riaditelia správy krajských súdov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval minimálne 4 lektormi pre realizáciu kurzov. Kurz musia viesť minimálne 2 lektori, ktorí budú rovnakí počas celého trvania kurzu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky dalšie informácie k opisu predmetu zákazky k jednotlivým modulom a ďalšie požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v samostatnej časti súťažných podkladov B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a v časti súťažných podkladov označenej ako B.3 OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY. Predmetom zákazky je manažérske vzdelávanie formou interaktívnych workshopov rozdelených do nasledovných modulov: Modul 1)Manažérska rola Modul 2)Manažérska komunikácia Modul 3)Osobná efektivita Modul 4)Vedenie tímu Modul 5)Rozhodovanie a riešenie problémov Pre zabezpečenie reálnych potrieb účastníkov (riadiacich pracovníkov rezortu justície) bude úspešný uchádzač povinný vykonať úvodnú diagnostiku pre získanie vstupných údajov účastníkov školení, ktoré budú jedným z kritérií rozdelenia do skupín. Obsahy jednotlivých modulov je potrebné prispôsobiť tak, aby zodpovedali úrovni zručností jednotlivých skupín riadiacich pracovníkov - manažéri MS SR, predsedovia a podpredsedovia súdov, riaditelia správy krajských súdov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval minimálne 4 lektormi pre realizáciu kurzov. Kurz musia viesť minimálne 2 lektori, ktorí budú rovnakí počas celého trvania kurzu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky dalšie informácie k opisu predmetu zákazky k jednotlivým modulom a ďalšie požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v samostatnej časti súťažných podkladov B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a v časti súťažných podkladov označenej ako B.3 OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1.Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobné informácie o autentifikácii uchádzača sú podrobne vymedzené v bode 19.8 súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom VO alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 5. Potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, požadované vo výzve na predkladanie ponúk môžu byť predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej aj JED) alebo podľa § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením. Bližšie informácie o JED, vrátane usmernení, ako správne JED vyplniť, sú uvedené v dokumente zverejnenom na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europskydokument- 605.html: JED - príručka k službe ESPD ( https://www.uvo.gov.sk/extdoc/1445/JED-prirucka_ESPD ).