Vyhlásené obstarávanie

Dodávka elektrickej energie a dodávka zemného plynu pre organizácie v meste Topoľčany na roky 2021- 2023


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Topoľčany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 507 815,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
21. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie v súlade s § 54 ZVO neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Dodávka elektrickej energie a dodávka zemného plynu pre organizácie v meste Topoľčany na roky 2021- 2023

Opis obstarávania

Predmetom časti 1 zákazky je zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok elektrickej energie pre odberné miesta verejného obstarávateľa identifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov vrátane zabezpečenia distribúcie a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, a to po celú dobu platnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom postupu zadávania tejto zákazky. Predmetom časti 2 zákazky je združená dodávka zemného plynu, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb pre odberné miesta verejného obstarávateľa identifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov, a to po celú dobu platnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom postupu zadávania tejto zákazky. Dodávka zemného plynu musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.. Predmetom zákazky je združená dodávka elektriny, na základe ktorej sa dodávateľ elektriny zaväzuje zabezpečiť distribúciu a dodávku elektriny do odberných miest verejného obstarávateľa vrátane ostatných regulovaných služieb a prevziať zodpovednosť za odchýlku odberateľa počas trvanie zákazky. Odberné miesta verejného obstarávateľa sú identifikované v prílohe c. 1 SP. Celkový predpokladaný odber za všetky odberné miesta za 3 roky: Jednotarif (1T): 5 812 MWh, Jednotarif pre verejné osvetlenie 2 609 MWh. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu na združenú dodávku elektrickej energie s platnosťou počas doby 36 mesiacov v období od 01.01.2021 0:00 hod do 31.12.2023 24:00 hod.Predmetom zákazky je združená dodávka zemného plynu, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb pre odberné miesta verejného obstarávateľa identifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov, a to po celú dobu platnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom postupu zadávania tejto zákazky. Dodávka zemného plynu musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu na združenú dodávku elektrickej energie s platnosťou počas doby 36 mesiacov v období od 01.01.2021 0:00 hod do 31.12.2023 24:00 hod. Celkovy predpokladany odber za vsetky odberne miesta za 3 roky : maloodber plyn (štruktúrovane) : 6741 MWh , strednoodber plynu ( štruktúrovane): 2183 MWh.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia.Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom,t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom.Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle tri pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/8029/summary čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.