Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služby na 48 mesiacov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum vedecko-technických informácií SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
552 960,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90900000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
17. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
17. August 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služby na 48 mesiacov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú upratovacie a čistiace služby v budovách Centra vedecko-technických informácií SR, administratívne budovy: Lamačská cesta 8/A, Bratislava, Staré grunty 52, Bratislava, Múzeum školstva a pedagogiky, Charkovská 1, Bratislava, Aurélium - zážitkové centrum vedy, Bojnická 3, Bratislava. Predmetom zákazky sú upratovacie a čistiace služby v budovách Centra vedecko-technických informácií SR, administratívne budovy: Lamačská cesta 8/A, Bratislava, Staré grunty 52, Bratislava, Múzeum školstva a pedagogiky, Charkovská 1, Bratislava, Aurélium - zážitkové centrum vedy, Bojnická 3, Bratislava Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

1. Predmetom týchto súťažných podkladov je zadávanie zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO" alebo zákon) postupom tzv. reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona. 2. Verejný obstarávateľ toto verejné obstarávanie vyhlasuje ako obstarávanie zamerané na sociálne aspekty a zároveň zelené verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne 20 percent zamestnancov úspešného uchádzača podieľajúcich sa na plnení zákazky bolo realizovanej osobami znevýhodnenými alebo zraniteľnými v zmysle zákona 112/2018 Z. z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ súčasne požaduje, aby boli pri plnení predmetu zákazky používané ekologické čistiace prostriedky v zmysle opisu predmetu zákazky. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 10.000,00 (desaťtisíc) EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 4.Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj predloženie faktúry majúcej náležitosti elektronickej fakturácie v súlade s podmienkami zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov. 5.Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427230 Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videnávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html