Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia strechy II. etapa – Novohradská knižnica, Lučenec


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Novohradská knižnica
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
245 533,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
5. August 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Banskobystrický samosprávny kraj, Námestie SNP 23, 974 01 Banská Bystrica. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom členom štatutárneho orgánu uchádzača. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia strechy II. etapa – Novohradská knižnica, Lučenec

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia časti nárožnej strechy nachádzajúcej sa nad objektom, v ktorom sídlia Novohradské osvetové stredisko a Novohradská knižnica. Objekt je rozčlenený do dvoch previazaných funkčných celkov a je Národnou kultúrnou pamiatkou zapísanou v zozname UZPF. Projekt rieši len zmenu časti strechy prináležiacu Novohradskej knižnici. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a ich prílohách.. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia časti nárožnej strechy nachádzajúcej sa nad objektom, v ktorom sídlia Novohradské osvetové stredisko a Novohradská knižnica. Objekt je rozčlenený do dvoch previazaných funkčných celkov a je Národnou kultúrnou pamiatkou zapísanou v zozname UZPF. Projekt rieši len zmenu časti strechy prináležiacu Novohradskej knižnici. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostr. kt. preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle §39 ZVO jed. európ. dokumentom, v takom prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti fin. a ekonom. postavenia a podmienky účasti tech. alebo odbor. spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti jednotného európ. dokumentu alebo - v zmysle §114 ods.1 ZVO čestným vyhlásením, v kt. vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verej. obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt. čest. vyhlásením nahradil. 2.Verej. obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle §20 ZVO prostr. komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíz. postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č.3/2018. 3.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle §49 ods.1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentif. uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasl. spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registr. a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, kt. je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00hod., -počkaním na autentifikačný kód, kt. bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v list. podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 prac. dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom k skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s §112 ods. 6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk verej. obstarávateľ požaduje od uchádzačov, kt. sa plánujú zúčastniť otvárania ponúk o dodržiavanie nasledovných pokynov: -horné dýchacie cesty musia byť prekryté rúškom alebo inou vhodnou alternatívou, -je vylúčený osobný kontakt (podávanie rúk a pod.), -odporúčame účasť jedného zástupcu za uchádzača, -odporúčame mať prekryté ruky rukavicami, -odporúčame si priniesť vlastné písacie potreby. V prípade, pokiaľ zástupca spoločnosti uchádzača pociťuje akékoľvek príznaky indikujúce možné ochorenie, je potrebné zabezpečiť náhradníka, kt. bude disponovať písomným splnomocnením, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača. 7.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií. 8.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.