Vyhlásené obstarávanie

Potraviny 2


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Športové gymnázium
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
371 233,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
10. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
10. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Potraviny 2

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Strednú športovú školu Trenčín, pričom táto zákazka je rozdelená na 2 časti: 1.časť: Potraviny- výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín 2. časť: Trvanlivé potraviny- koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy Uchádzač musí pri plnení tejto zákazky postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a EÚ a taktiež musí dodržiavať príslušné platné predpisy týkajúce sa hygienických požiadaviek podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín najmä rastlinného a živočíšneho pôvodu , nakladania s odpadmi. atď. Všetky tovary požadované verejnými obstarávateľmi, ich balenie, označovanie, preprava atď. musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. Zabezpečenie dopravy, čím sa rozumie doprava tovaru do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky, alebo podľa objednávky. Zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto v objekte pracoviska verejného obstarávateľa. Predpokladané množstvá jednotlivých častí predmetu zákazky pre jednotlivých verejných obstarávateľov, ktoré sú uvedené v prílohách samostatných súpisov jednotlivých návrhov na plnenie kritérií sú iba orientačné predpokladané množstvá na 24 mesiacov a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti Rámcových dohôd podľa aktuálnych potrieb. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.. Predmetom tejto časti zákazky je dodávka pekárenských výrobkov a cukrárenských výrobkov s výnimkou trvanlivých potravín za týchto podmienok: Tovar je potrebné dodať podľa mailovej objednávky uskutočnenej deň vopred do 11,00 hod .Úspešným uchádzač (dodávateľ) doručí tovar denne do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí v noci najneskôr do 04,30 hod. Dodávané výrobky musia byť čerstvé ( chlieb aj keď má viacdennú spotrebu ), sladké pečivo podľa potreby aj balené. Musia byť dodávané v akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺ-ňať požiadavky Zákona 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Verejný obstarávateľ si vyžaduje vo výnimočných prípadoch možnosť dodať tovar aj v sobotu a v nedeľu. Uvedené parametre v časti B1. súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.Predmetom tejto časti zákazky je dodávka trvanlivých potravín- koncentráty, čaje a ovocné šťavy za týchto podmienok: Predmetné trvanlivé potraviny budú dodávané podľa mailovej objednávky, ktorá bude uskutočnená deň vopred do 11,00 hod . Úspešný uchádzač ( dodávateľ ) doručí tovar do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí 06,00 - 11,00 hod (čas dodania bude upresnený pri objednávke ). Dodávané tovary musia mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Musia byť dodávané v 1. akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimiplatným právnym predpisom, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. K strojovým koncentrátom verejný obstarávateľ požaduje bezplatné užívanie automatu s bezplatným pravidelným servisom min. 1x do roku , prípadne podľa potreby a opravou a to počas celej doby trvania zmluvy.Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť a nainštalovať verejnému obstarávateľovi nový, nepoužitý plne kompatibilný automat s dodávanými strojovými koncentrátmi, ktorý spĺňa všetky slovenské technické a hygienické normy do 3 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ vyžaduje bezplatné zaškolenie poverenej osoby s manipuláciou a prevádzkou dodaného automatu. Uchádzač, resp. oprávnená osoba uchádzača zodpovedná za servis a opravy automatov, ktorá bude uvedená v záhlaví Rámcovej dohody, je povinná do 24 hod. od nahlásenia poruchy na kontaktný mail vykonať opravu automatu. V prípade, že porucha automatu bude väčšieho rozsahu a nie je možné ju odstrániť do 3 pracovných dní od nahlásenia poruchy, je uchádzač povinný zabezpečiť náhradný automat rovnakej alebo vyššej kvality , ako automat s poruchou a zároveň je povinný bezplatne zaškoliť poverenú osobu Verejného obstarávateľa s manipuláciou a prevádzkou tohto automatu v prípade, ak by išlo o iný typ automatu . Všetky náklady na pravidelný servis, opravu automatu a výmenu pokazeného automatu za iný je povinný znášať uchádzač na vlastné náklady. Uvedené parametre v časti B1. súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu obstarávania.

Doplňujúce informácie

1. Vzhľadom k prednast. formul.je v bode II. 1. 2 ) uvedený iba hlavný CPV kód pre celú zákazku a ostatné hlavné CPV kódy pre jednotlivé časti sú uvedené v doplňujúcich CPV kódov jednotl. častí. 2. Komun. medzi VO a záujem. sa uskutoční výhradne v sl.. jazyku, prípadne v čes. jazyku.Ver. obstar. bude pri komunikácii s uchádzačmi /záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systém EVO. Tento spôsob komunik.sa týka akejkoľ. komunik.a podaní medzi ver. obstar. záujem./uchádzačmi (ak nie v SP uvedené inak). Systém EVO je na účely tohto ver. obst. softvér na elektroniz.zadávania ver.zákaziek. 3.Ver.obs.umožňuje neobmedz. a priamy prístup elektr.prostriedkami k súťaž.podkladom a k prípadným všetkým doplň.podkladom na profile verjného obstarávateľa. SP a prípadné vysvetlenie alebo dopln.súťaž.podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uved.vo výzve na predkl.ponúk, podmienok účasti vo ver.obst., informatív. dokumentu alebo inej sprievod. dokument.budú verej. obstar. zverejnené ako elektr. dokumenty vo formáte pdf. . Dokumenty potrebné k príprave ponuky budú zverejnené v editovateľnej podobe. profile ver.obst. : https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1163 4.Pokiaľ sa v SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokument. a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elekt. predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádz. ako aj verej. obstar.). V tejto zákazke sa bude v pap. podobe predkladať len orig. bank.záruky/poistenie záruky. Ver.obst.. pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predlož.dokumentov (origin. alebo overených kópii), kt. boli obsahom el.ponuky. Forma uplatnenia revíz.postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z,z, v platnom znení. Uchádzač, záujemca, účastník alebo osoba, kt.práva alebo právom chráň.záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom ver.obstarávateľa, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 Z.z. v plat.znení. Všetky dokum. tvoriace obsah ponuky musia byť predlož. verej. ob. elektronic., pričom el. formu dokum. musí uchádzač vyhotoviť z orig.alebo z úradne over.fotokópie orig.dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 ZVO uchádzač predlož. verejným ob. požadované dokum. v papier.podobe vo forme orig.alebo úradne over.fotokópie orig.dokumentu. Ver.obst.pristúpi k žiadosti o predlož. papier.formy dokum. len výnimočne, napr. v prípade pochybnosti o autenticite alebo nepozmenenia elekt.predloženého dokladu. 5. Ver. obst. na zákl. § 66 ods.7 zákona č. 343/2015 Z. z. ZVO . rozhodol, že vyhodnotenie. splneniapodmienok účasti . sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň ver. obst. vyhodnotí spln. podm. účasti uch., ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6. Pri JEDe: Ver. obst. uvádza, že uchádz. má použ. elektron. formul.JEDu a obmedzuje inform. požadov. na podm. úč. (týkajúce sa časti IV: Podmien. účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7 . Rámcové dohody na jednotlivé časti uzatvor. s úspeš. uchádz. nadobúdajú platnosť dňom ich podpisu obidvoma zmluv. stran. a účinn. v súlade s § 47a ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Obč.z. 8. Predmetné VO nie je zelené VO, nie je obstarávanie inovácií, ani nie je obstarávanie zamerané na soc. aspekty 9.Ver. obstarávateľ uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g ) ZVO 10. ostatné info v súťažných podkladoch.