Vyhlásené obstarávanie

Projekt TreBuCHET - Mobiliár


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 590,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
43325000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
23. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrad v Trenčíne.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Projekt TreBuCHET - Mobiliár

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie a rozmiestnenie mobiliáru do priestoru Čerešňového sadu v Trenčíne. V tomto priestore, ktorý momentálne slúži ako oddychový priestor bez bližšieho špecifického určenia, sa navrhujú aktivity, ktoré by umožnili jeho nielen občasné, ale aj dlhodobé zmysluplné využitie a náplň nielen pre obyvateľov mesta Trenčín, ale aj pre jeho návštevníkov. A to aj mimo turistickej sezóny. Navrhované aktivity budú súčasťou novovytvoreného nástupného areálu vstupu do sústavy južného opevnenia Trenčianskeho hradu v rámci projektu TREBUCHET. Zoznam navrhovaných prvkov: - Priestor pre mobilné pódium - Mobiliár Mobiliár k pódiu Lavičky k pódiu bez operadiel Lavičky k pódiu s operadami Odpadkové koše Areál troch ohnísk Ohniská Lavičky k ohnisku bez operadiel Sety stôl, lavička, lavička s operadlami Kryté prístrešky na suché drevo Odpadkové koše Toalety mobilné s vizuálnou úpravou Toaleta EKO štandartná s pisoárom Toaleta CAP určné pre invalidov Informačné tabule Smerovníky Stojany na bicykle Voľnočasové hracie plochy s hracími prvkami Relaxačné lehátka Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa horeuvedených projektových dokumentácií pre stavebné povolenie ďalej v texte označovaná aj len ako: projektové dokumentácie, PD alebo projekty), ktoré tvoria prílohu k súťažným podkladom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené aj v PD. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.. Predmetom zákazky je dodanie a rozmiestnenie mobiliáru do priestoru Čerešňového sadu v Trenčíne. V tomto priestore, ktorý momentálne slúži ako oddychový priestor bez bližšieho špecifického určenia, sa navrhujú aktivity, ktoré by umožnili jeho nielen občasné, ale aj dlhodobé zmysluplné využitie a náplň nielen pre obyvateľov mesta Trenčín, ale aj pre jeho návštevníkov. A to aj mimo turistickej sezóny. Navrhované aktivity budú súčasťou novovytvoreného nástupného areálu vstupu do sústavy južného opevnenia Trenčianskeho hradu v rámci projektu TREBUCHET. Zoznam navrhovaných prvkov: - Priestor pre mobilné pódium - Mobiliár Mobiliár k pódiu Lavičky k pódiu bez operadiel Lavičky k pódiu s operadami Odpadkové koše Areál troch ohnísk Ohniská Lavičky k ohnisku bez operadiel Sety stôl, lavička, lavička s operadlami Kryté prístrešky na suché drevo Odpadkové koše Toalety mobilné s vizuálnou úpravou Toaleta EKO štandartná s pisoárom Toaleta CAP určné pre invalidov Informačné tabule Smerovníky Stojany na bicykle Voľnočasové hracie plochy s hracími prvkami Relaxačné lehátka Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa horeuvedených projektových dokumentácií pre stavebné povolenie ďalej v texte označovaná aj len ako: projektové dokumentácie, PD alebo projekty), ktoré tvoria prílohu k súťažným podkladom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené aj v PD. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka: 2.500 € 2. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a akákoľvek iná komunikácia medzi VO a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku, prípadne v českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikač. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi VO a záujemcami/uchádzačmi (ak nie v súťažných podkladoch uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 4. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené) 5. Pokiaľ sa v týchto súťažných podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky, pokiaľ sa nevyužije predloženie formou podľa bodu 18.3 písm. a) alebo b) tejto časti SP 6. Verejný obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. JED: VOuvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti) 8. Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 10 pracovných dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác: V deň odovzdania staveniska 9. V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke tieto doklady: a) prostredníctvom zaručenej konverzie týchto listinných dokladov, alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú aj elektronické bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky a na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písomného originálu, alebo c) scan originálu dokumentu a zároveň doručiť v papierovej podobe ako originál do podateľne verejného obstarávateľa poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk.