Vyhlásené obstarávanie

Rozvoj inovatívnej služby spoločnosti DD Service, s.r.o.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
DD service, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
176 291,85
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30210000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
31. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 7

Výsledky

Rozvoj inovatívnej služby spoločnosti DD Service, s.r.o.

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú servre určené pre nasadenie do infraštruktúry ktorá má poskytovať špecifické IT prostriedky tretím stranám. Medzi špecializované služby bude patriť poskytnutie výpočtových prostriedkov pre účely ako je renderovanie grafických výstupov alebo výpočty simulácií v komplexných systémoch. Požadovaný systém má vedieť poskytnúť škálovateľný výkon pre riešenie takýchto úloh. Servre budú umiestnené v dátovom centre, z tohto dôvodu musia byť na takúto prevádzku uspôsobené. Presná špecifikácia je v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky.. Predmetom obstarávania sú servre určené pre nasadenie do infraštruktúry ktorá má poskytovať špecifické IT prostriedky tretím stranám. Medzi špecializované služby bude patriť poskytnutie výpočtových prostriedkov pre účely ako je renderovanie grafických výstupov alebo výpočty simulácií v komplexných systémoch. Požadovaný systém má vedieť poskytnúť škálovateľný výkon pre riešenie takýchto úloh. Servre budú umiestnené v dátovom centre, z tohto dôvodu musia byť na takúto prevádzku uspôsobené. Presná špecifikácia je v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ použije reverzný postup vyhodnotenia ponúk, a teda najprv vyhodnotí ponuky (kritériá) a až následne podmienky účasti relevantného/relevantných uchádzačov. 1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o VO zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile a na stránke portál www.e-lena.sk. 2. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz mám záujem pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk. 3. Súťažné podklady budú dostupné priamo a úplne bez obmedzení, či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a to ako priamy odkaz na portály www.e-lena.sk. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz mám záujem pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Pre potreby komunikácie bude využívaný jedine priestor portálu www.e-lena.sk. Iná forma komunikácie by bola v rozpore s §20 zákona. Systém je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia na webovom sídle www.elena.sk, kde sa nachádzajú všetky technické požiadavky na prevádzku systému. Minimálne technické požiadavky: na používanie informačného systému Elena: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. Systém je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia na webovom sídle www.e-lena.sk kde sa nachádzajú všetky technické požiadavky na prevádzku systému. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Elena: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 6.Upozornenie pre uchádzačov: Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli www.e-lena.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku. Systém zverejní obchodné názvy uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií len tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. 7.Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami obidvoch Zmluvných strán a účinnosť v deň keď budú kumulatívne splnené obe nasledujúce podmienky: a) Uplynie jeden deň odo dňa zverejnenia Zmluvy v profile Kupujúceho v systéme Úradu pre verejné obstarávanie podľa Zákona o verejnom obstarávaní a zároveň b) Predávajúcemu bude doručená kópia správy z následnej ex post kontroly verejného obstarávania (ktorého súčasťou je táto Zmluva), ktorou bolo schválené predmetné verejné obstarávanie (túto kópiu je Kupujúci povinný Predávajúcemu zaslať najneskôr do 3 dní odo dňa, kedy ju obdrží). Pre vylúčenie pochybností, ak nebudú splnené obe podmienky v jeden deň, tak účinnosť Zmluvy nastane dňom, kedy bude splnená posledná z dvoch požadovaných podmienok. (napr. ak sa najprv uverejní Zmluvy s súlade s písm. a) ale ešte nedôjde k doručeniu správy podľa písm. b), tak Zmluva nenadobudne účinnosť skôr, než dôjde k doručeniu kópie správy v súlade s písm. b)) 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.