Vyhlásené obstarávanie

Stavebný dozor na ČOV Senec


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Senec
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
127 606,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71251000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
15. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie vykoná komisia elektronicky v systéme EVOservis.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude realizovaná elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stavebný dozor na ČOV Senec

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby na výkon činnosti stavebného dozoru na stavbe ČOV Senec. štúdium dokumentácie pre stavebné povolenie /DSP/ štúdium výkazu výmer, rozpočtov štúdium zmluvy o NFP účasť na výrobných výboroch pri spracovávaní realizačnej projektovej dokumentácie odsúhlasenie realizačnej PD /RPD/ štúdium dodávateľskej Zmluvy o dielo účasť na odovzdávaní staveniska kontrola vytýčenia objektov spolupráca s projektantom vykonávajúcim autorský dozor kontrola stavebného denníka sledovanie predpísaných prác, kontrolu ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a Zmluvy o dielo a upozornenie zhotoviteľa na nedodržanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre uplatňovanie sankcií zvolávanie pracovných porád, kontrolných dní a vyhotovenie zápisov z nich bezodkladne informovanie investora o všetkých závažných okolnostiach odsúhlasovanie prípadných dodatkov a zmien, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu prác a nezhoršujú parametre stavby /ostatné dodatky a zmeny predkladať s vlastným vyjadrením/ kontrola súpisu prác, mesačných faktúr a konečnej faktúry kontrola návrhu individuálnych skúšok /KS/ a účasť na nich kontrola a odsúhlasenie dokumentácie skutkového stavu kontrola návrhu prevádzkového poriadku kontrola súladu technologických dodávok so zmluvou, prípadne odsúhlasenie zmien kontrola a odsúhlasenie dokumentácie skutkového stavu kontrola protokolu o prevzatí diela kontrola sprievodnej dokumentácie k odovzdaniu diela vykonanie záverečnej kontroly realizovaných prác s vyhotovením súpisu vád a nedorobkov zisťovanie priebežného odstraňovania vád a nedorobkov.. Predmetom zákazky je poskytnutie služby na výkon činnosti stavebného dozoru na stavbe ČOV Senec. štúdium dokumentácie pre stavebné povolenie /DSP/ štúdium výkazu výmer, rozpočtov štúdium zmluvy o NFP účasť na výrobných výboroch pri spracovávaní realizačnej projektovej dokumentácie odsúhlasenie realizačnej PD /RPD/ štúdium dodávateľskej Zmluvy o dielo účasť na odovzdávaní staveniska kontrola vytýčenia objektov spolupráca s projektantom vykonávajúcim autorský dozor kontrola stavebného denníka sledovanie predpísaných prác, kontrolu ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a Zmluvy o dielo a upozornenie zhotoviteľa na nedodržanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre uplatňovanie sankcií zvolávanie pracovných porád, kontrolných dní a vyhotovenie zápisov z nich bezodkladne informovanie investora o všetkých závažných okolnostiach odsúhlasovanie prípadných dodatkov a zmien, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu prác a nezhoršujú parametre stavby /ostatné dodatky a zmeny predkladať s vlastným vyjadrením/ kontrola súpisu prác, mesačných faktúr a konečnej faktúry kontrola návrhu individuálnych skúšok /KS/ a účasť na nich kontrola a odsúhlasenie dokumentácie skutkového stavu kontrola návrhu prevádzkového poriadku kontrola súladu technologických dodávok so zmluvou, prípadne odsúhlasenie zmien kontrola a odsúhlasenie dokumentácie skutkového stavu kontrola protokolu o prevzatí diela kontrola sprievodnej dokumentácie k odovzdaniu diela vykonanie záverečnej kontroly realizovaných prác s vyhotovením súpisu vád a nedorobkov zisťovanie priebežného odstraňovania vád a nedorobkov.

Doplňujúce informácie

Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO v platnom znení (ďalej len zákon o VO). VO vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania obstarávateľskej organizácie TORVO SK, s.r.o., Pri Trati 15/A, 821 06 Bratislava- EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronic. verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikač. rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifik. elektron. nástroja EVOSERVIS dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/ resp. v profile verej. obstarávateľa na stranke UVO http//www.uvo.gov.sk/profily. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS. SP budú poskytované v elektron. forme v systéme EVOservisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVOservisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certif. elektronic. nástroja EVOSERVIS. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunika. rozhrania certifik. elektronic. nástroja EVOSERVIS bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVOservisu. Informacie sú uvedené v SP. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Celková cena poskytnutej služby za stavebného dozora v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 5 000,00 EUR. Trvanie Zmluvy o dielo je stanovené na obdobie lehoty výstavby diela do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky do 24 mesiacov.