Vyhlásené obstarávanie

Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
225 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66510000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
3. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
3. August 2020
Ponuka musí platiť do:
25. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t. j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí

Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí

Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí

Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí

Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí

Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky časti číslo 1 je komerčné zdravotné poistenie osôb vysielaných na prácu v zahraničí do štruktúr NATO a EÚ a ich rodinných príslušníkov od 1.10.2020 do 30.9.2024 alebo v neskoršom období v rovnakom rozsahu, na základe § 25a zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje poistenie liečebných nákladov osôb vysielaných na dlhodobú prácu v zahraničí a ich rodinných príslušníkov. 2. Predmetom zákazky v časti číslo 2 je poistenie nevyhnutných liečebných nákladov v zahraničí pre zamestnancov rezortu obrany pri zahraničných služobných/pracovných cestách od 1.10.2020 do 30.92024 alebo v neskoršom období v rovnakom rozsahu, na základe § 11 ods. 1 zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje poistenie liečebných nákladov osôb vysielaných na krátkodobú služobnú cestu do zahraničia.. Predmetom zákazky časti číslo 1 je komerčné zdravotné poistenie osôb vysielaných na prácu v zahraničí do štruktúr NATO a EÚ a ich rodinných príslušníkov od 1.10.2020 do 30.9.2024 alebo v neskoršom období v rovnakom rozsahu, na základe § 25a zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje poistenie liečebných nákladov osôb vysielaných na dlhodobú prácu v zahraničí a ich rodinných príslušníkov. Plnenie poistenia (predmetu zákazky), termíny a rozsah poskytnutia zodpovedajúcej časti predmetu zákazky v nasledujúcich rokoch počas platnosti zmluvného vzťahu bude uskutočňované podľa podmienok stanovených vo vykonávacích poistných zmluvách uzatváraných v súlade s rámcovou dohodou, počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (účinná 48 mesiacov), ktorej návrh je uvedený v oddiele B.1 Obchodné podmienky návrh rámcovej dohody súťažných podkladov.Predmetom zákazky v časti číslo 2 je poistenie nevyhnutných liečebných nákladov v zahraničí pre zamestnancov rezortu obrany pri zahraničných služobných/pracovných cestách od 1.10.2020 do 30.9.2024 alebo v neskoršom období v rovnakom rozsahu, na základe § 11 ods. 1 zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje poistenie liečebných nákladov osôb vysielaných na krátkodobú služobnú cestu do zahraničia. Plnenie poistenia (predmetu zákazky), termíny a rozsah poskytnutia zodpovedajúcej časti predmetu zákazky v nasledujúcich rokoch počas platnosti zmluvného vzťahu bude uskutočňované podľa podmienok stanovených vo vykonávacích poistných zmluvách uzatváraných v súlade s rámcovou dohodou, počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (účinná 48 mesiacov), ktorej návrh je uvedený v oddiele B.1 Obchodné podmienky návrh rámcovej dohody súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Súťaž sa realizuje ako elektronická cez informačný systém EVO (ďalej len IS EVO) na https://www.uvo.gov.sk/portalsystemu-evo-5f5.html a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez tento systém. Na účasť v súťaži je potrebné sa na web stránke https://www.uvo.gov.sk/ zaregistrovať a pokračovať ďalej v zmysle príručiek a video návodov na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html v EVO a v súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky. V IS EVO sa za okamih doručenia dokumentov (listín, dokumentov, ponuky, žiadostí a iné) považuje odoslanie daného dokumentu t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Tento údaj bude uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. 2.Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. 3.Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii (sú zverejnené) odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. 4.Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka je stanovená vo výške 7500,00 EUR (slovom sedemtisícpäťsto EUR) pre prvú časť zákazky a vo výške 3500,00 EUR (slovom tritisícpäťsto EUR) pre druhú časť zákazky. Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.Podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 6.Otváranie ponúk je v súlade § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t. j. bude vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 7.Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8.Predmet zákazky je rozdelený na dve časti. 9.Verejný obstarávateľ neuzavrie rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 10.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií. Verejné obstarávanie oboch častí predmetu zákazky je zamerané na sociálne aspekty.