Vyhlásené obstarávanie

Sieťové firewally pre zabezpečenie ochrany sieťovej infraštruktúry


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 540,51
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32420000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 30

Výsledky

Sieťové firewally pre zabezpečenie ochrany sieťovej infraštruktúry

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie ochrany sieťovej infraštruktúry vo vybraných vzdialených lokalitách pripojených do siete MZVEZ SR. Ide o kúpu zariadení (hardvéru) nových firewallov na účely ich integrácie do existujúceho systému centrálnej správy Palo Alto Networks Panorama, používanej verejným obstarávateľom s akceptáciou všetkých systémových nastavení, aktualizácií politík, bezpečnostných profilov a konfigurácií NAT, prostredníctvom existujúceho systému a o kúpu podpory a licencie k hardvéru (balík služieb).. Predmetom zákazky je zabezpečenie ochrany sieťovej infraštruktúry vo vybraných vzdialených lokalitách pripojených do siete MZVEZ SR. Ide o kúpu zariadení (hardvéru) nových firewallov na účely ich integrácie do existujúceho systému centrálnej správy Palo Alto Networks Panorama, používanej verejným obstarávateľom s akceptáciou všetkých systémových nastavení, aktualizácií politík, bezpečnostných profilov a konfigurácií NAT, prostredníctvom existujúceho systému a o kúpu podpory a licencie k hardvéru (balík služieb). Ide o nákup nových firewallov v počte 7 kusov (z toho jeden kus ako prevádzková záloha) a 7 ks nových originálnych adaptérov k firewallom, 6 kusov služieb podpory (podpora a licencie) výrobcu vrátane poskytovania aktualizácií, bezplatnej výmeny zariadenia firewallu pri poruche a dostupnosti technickej podpory v režime 24 hodín 7 dní v týždni, aktualizovaná ochrana pred hrozbami a filtrovanie URL adries na obdobie minimálne jeden rok. Jeden kus firewallu je určený ako prevádzková záloha pre možnosť okamžitej výmeny v prípade poruchy iného zariadenia - firewallu.

Doplňujúce informácie

(1) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. (2) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (3) Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. (4) Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. (5) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie písomností v rámci revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. (6) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 4 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. (7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky sa nachádza v samostatnom dokumente zverejňovanom v profile verejného obstarávateľa. (8) Z hľadiska finančného limitu ide o zákazku s nízkou hodnotou, ktorá bude realizovaná nadlimitným postupom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ sa rozhodol pre uplatnenie tohto postupu z dôvodu transparentnejšieho postupu a zabezpečenia čestnej hospodárskej súťaže.