Vyhlásené obstarávanie

II. Etapa: Obnova objektov - stavebné úpravy areálu Budatínskeho zámku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
831 512,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je výber dodávateľa stavebných prác vrátane reštaurátorskej a umelecko-remeselnej obnovy interiérových omietok, náterov, maľovanej a štukovej výzdoby objektov areálu Budatínskeho zámku v rámci II. etapy projektu. Jedná sa o zrekonštruovanie miestností v SO 01 - Zámok Budatín na 3.NP, m.č. 2.01 na 2.NP a kotolne na 1.NP a s tým súvisiacich profesií zdravotechnická inštalácia, ústredné vykurovanie, elektroinštalácia, elektrická požiarna signalizácia, elektrická zabezpečovacia signalizácia, priemyselná televízia, vzduchotechnika a plynoinštlácia. Pri realizácii prác je potrebné dodržať podmienky stanovené v záväznom stanovisku Krajského pamiatkového úradu Žilina č. spisu KPUZA-2014/12804-2/44588MAJ zo dňa 10.07.2014 a v rozhodnutí Krajského pamiatkového úradu Žilina č. spisu KPUZA-2014/8054-2/24887/PIE zo dňa 07.05.2014, a ktoré treba zahrnúť do celkovej ceny za predmet zákazky. Bližší popis predmetu zákazky a jeho špecifikácia je uvedená v súťažných podkladov a v projektovej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 2. Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 h na adrese uvedenej v bode I.1. Náklady spojené s účasťou na sútaži v plnej miere hradia uchádzači. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s §32 ods. 11 zákona o VO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. 4. Predkladanie ponúk je písomnou formou. Uchádzač vloží samostatne uzatvorené a označené obálky s názvami častí ponúk OSTATNÉ a KRITÉRIA do samostatného nepriehľadného obalu. Obal musí byť uzatvorený a musí obsahovať nasledujúce údaje: adresu verejného obstarávateľa podľa bodu 18.1 súťažných podkladov, adresu uchádzača (názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania), označenie VEREJNÁ SÚŤAŽ - NEOTVÁRAŤ a označenie heslom verejnej súťaže "II. Etapa: Obnova objektov - stavebné úpravy areálu Budatínskeho zámku". 5. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk, t. j. najneskôr do 30.11.2014. 6. Verejný obstarávateľ predpokladá zahájenie prác po verifikácii procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom a po podpise zmluvy s úspešným uchádzačom. Zahájenie prác na diele sa predpokladá v mesiaci 11/2014. Termín ukončenia prác a odovzdanie diela navrhne uchádzač vo svojej ponuke v predloženom harmonograme. Ukončenie diela musí byť najneskôr do 30.09.2015. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 8. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr do 26.08.2014 do 15.00 hod. 9. Obhliadka miesta poskytnutia plnenia sa uskutoční dňa 25.08.2014 o 09.00 hod. so zrazom uchádzačov pred objektom Budatínskeho zámku. Kontaktná osoba Ing. Zuzana Franková, tel.0918 806 553. 10. Elektronická aukcia sa nebude uplatňovať. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle §101 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním. 12. Víťazný uchádzač je povinný všetky reštaurátorské a umelecko-remeselné práce zabezpečiť odbornými osobami (reštaurátormi a pod.), ktorí musia mať požadovanú špecializáciu. Víťazný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi pred realizáciou týchto prác za tieto osoby oprávnenia resp. iné adekvátne doklady, preukazujúce ich odbornú spôsobilosť. Náklady súvisiace s realizáciou reštaurátorských a umelecko-remeselných prác v rozsahu stanovenom vo výkaze výmer a v projektovej dokumentácii musia byť zahrnuté v celkovej cene za predmet zákazky.