Vyhlásené obstarávanie

Výkon stavebného dozoru na stavebné práce súvisiace s rekonštrukciou objektu „H“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
48 159,02
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71315300-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Veľká zasadačka, 1.poschodie. Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk "KRITÉRIA", v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "KRITÉRIA". Otváranie ponúk bude neverejné podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pretože v ďalšom postupe bude použitá elektronická aukcia.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výkon stavebného dozoru na stavebné práce súvisiace s rekonštrukciou objektu H Vedecko -vzdelávací objekt v areáli UPJŠ v Košiciach, Moyzesova 9, Košice. Objekt je národnou kultúrnou pamiatkou zapísanou v ÚZPF pod č. 3656/0 nachádzajúcou sa na území Mestskej pamiatkovej rezervácie mesta Košice. Realizované práce riešia celkovú obnovu objektu vrátane pripojenia objektu na pitnú vodu, teplo, NN elektrickú energiu, kanalizáciu. Siete sú pripojené na vnútro areálové rozvody UPJŠ. Statickú dopravu a chodníky pre peších rieši samostatný projekt SO 09 Komunikácie a spevnené plochy. Počas realizácie prác bude vykonávaný aj archeologický výskum (sondáže). Stavebné práce budú realizované v troch etapách, ktorých popis je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ.Lehota splatnosti faktúr je a)do 30 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, pri financovaní predmetu zákazky z vlastných finančných prostriedkov, b)do 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi pri financovaní predmetu zákazky z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ., z dôvodu ich odsúhlasenia poskytovateľom NFP. Úhrada za poskytnutie predmetu zákazky bude prebiehať na základe čiastkových faktúr za poskytnuté služby, ktoré boli reálne vykonané v predchádzajúcich dvoch mesiacoch. Preddavky ani zálohové platby na realizáciu diela neposkytujeme. Podrobný spôsob financovania je uvedený v časti B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla.Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť, ponúka aj priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu uvedeného v predchádzajúcej vete. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon,klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa do termínu uvedenom v bode IV.2.2) výzvy na predkladanie ponúk, na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe, o čom budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Záujemcom sa doporučuje zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby si obzreli skutkový stav miesta uskutočnenia predmetu, mohli vzniesť prípadné dotazy a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 25.08.2014 v čase podľa dohovoru s kontaktnou osobou uvedenou v súťažných podkladov na mieste stretnutia: Objekt H v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice, stretnutie vstupná brána pri rampe z ulice Moyzesova 9, Košice, Slovensko. Bližšie podmienky obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.