Vyhlásené obstarávanie

Výroba fytonanopeptidov pomocou ultrafiltrácie ako výživového doplnku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
GIRASOL, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
154 752,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
4. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
4. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Výber dodávateľa: Hlboko chladiace zariadenie 1 ks; Sušiace zariadenie 1 ks; Centrifugačné veľkoobjemové zariadenie 1 ks; Centrifugačné maloobjemové zariadenie 1 ks; Vákuová pumpa na predfiltráciu 1 ks; Technické vážiace zariadenie 1 ks; Analytické vážiace zariadenie 1 ks; Zariadenie na meranie pH 1 ks; Spektrofotometrické zariadenie 1 ks; Zariadenie na výrobu deionizovanej vody 1 ks; Zariadenie na ultrafiltráciu 1 ks; Inkubátor 1 ks; Výrobno - analytický softvér 1 ks. Bližší opis je v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese Osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Žiadosť o súťažné podklady bude e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na CD) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Výroba fytonanopeptidov pomocou ultrafiltrácie ako výživového doplnku_PONUKA - NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá Osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným Osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 8.Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 31.03.2015. 9. Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 10. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 11. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. 12. Zmluva bude uzatvorená iba v prípade schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom.