Projekt má zabezpečiť pre firmu komplexný a moderný informačný systém ktorý je nevyhnutným predpokladom pre zvýšenie kvality efektívnosti výroby, kontinuálnu kontrolu bezpečnosť dát cez vzdialený prístup prostredníctvom inštalovania potrebného softvéru na podporu modelovania výroby a vyhodnocovanie dát z výroby spolu s nákupom moderných a inovatívnych zariadení hardvéru a softvéru.
1.Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: e-mailom - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu faxom - záujemca musí potvrdiť žiadosť buď písomnou formou - poštou v originálnom vyhotovení, alebo e-mailom; až po prevzatí takto doplnenej žiadosti sa záujemca zaregistruje a odošlú sa mu súťažné podklady elektronickou poštou dedinska@tau-chem.sk 2.Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: a) určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, b) uvedenie tel. a email. kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. c) Registrácia oprávneného záujemcu - nastane po doručení kompletnej žiadosti. d). Žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. e) Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom (slovenskom) jazyku. 3. Uchádzač je povinný aby si obstaral spoľahlivé informácie súvisiace so všetkými podmienkami a záväzkami, ktoré môžu akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť cenu a charakter ponuky. Predložením svojej ponuky uchádzač v plnom rozsahu a bez výhrad akceptuje podmienky verejného obstarávateľa, ako výlučné podmienky tohto obstarávania. 4. Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Podrobnosti o priebehu elektronickej aukcie sú súčasťou súťažných podkladov. 5. V súvislosti s plnením zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyplýva povinnosť dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky, ani zálohu na plnenie zmluvy. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8. Doručené ponuky a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa počas plynutia lehoty viazanosti a po uplynutí lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9 uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie tohto verejného obstarávania.