Vyhlásené obstarávanie

Didaktické pomôcky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Spojená škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 818,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
22. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
22. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné, a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" bude vzhľadom k použitiu elektronickej aukcie neverejné, uskutoční sa v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné" a časti ponúk označené ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese: Spojená škola, Železničná 5, 987 01 Poltár.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru: Didaktické pomôcky pre projekt: Modernejšie v škole úspešnejšie v praxi. Ide o didaktické pomôcky pre odborné potravinárske predmety, pre odborné poľnohospodárske predmety v živočíšnej výrobe,pre odborné poľnohospodárske predmety v rastlinnej výrobe, pre odborné poľnohospodárske predmety v oblasti vybavenia dielní, pre odborné poľnohospodárske predmety v oblasti spracovania poľnohospodárskych produktov, pre teoretické vyučovanie odborných lesníckych predmetov, pre praktické vyučovanie odborných lesníckych predmetov a pre vyučovanie všeobecnovzdelávacích predmetov. Celková cena zahŕňa všetky náklady spojené s obstaraním predmetu zákazky, ktoré vzniknú uchádzačovi v súvislosti s dodaním predmetu zmluvy v požadovanej kvalite (colné poplatky, balné, poistenie dodávky do miesta plnenia, certifikačný poplatok a pod.), vrátane dopravy do miesta dodania a prípadné ďalšie náklady súvisiace s predmetnou zákazkou..

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady poštou, osobne alebo elektronicky e-mailom na adresu verejného obstarávateľa (emailové adresy: soup.poltar@mail.t-com.sk a otazky.vo@gmail.com). Súťažné podklady budú poskytnuté elektronicky (e- mailom) alebo poštou, podľa požiadaviek každého záujemcu . Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne obchodné meno, sídlo záujemcu, názov zákazky, adresu pre poštový styk, číslo telefónu a e-mailovú adresu, na ktorú si žiada zaslať súťažné podklady. V prípade poskytnutia súťažných podkladov e-mailom je záujemca povinný zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Súťažné podklady zaslané e-mailom sa považujú za rovnako platné a rovnocenné ako súťažné podklady zaslané v tlačovej forme poštou. 2. Dôležité informácie týkajúce sa priebehu elektronickej aukcie: Elektronická aukcia bude realizovaná prostredníctvom portálu - systému EVO a jeho programového vybavenia pre elektronickú aukciu. Základné informácie ohľadom realizácie elektronickej aukcie prostredníctvom systému EVO sú uvedené v príručke užívateľa systému EVO záujemca/uchádzač. Ďalšie informácie získa záujemca v súťažných podkladoch na predmet zákazky a vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii. 3. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 4.Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.