Vyhlásené obstarávanie

REKONŠTRUKCIA KAŠTIEĽA V DUBNICI NAD VÁHOM – II. ETAPA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dubnica nad Váhom
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 074 949,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212350-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
15. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
15. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 60 % A. Cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH podľa výkazu výmer
  • 40 % Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je statické zabezpečenie, architektonicko - stavebné úpravy a pamiatková obnova vybraných prvkov v krídle E od krídla B za úroveň kaplnky, v krídle D od krídla B po schodiskový priestor krídla D kaštieľa vrátane. . Stavebné práce budú realizované podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou PIO KERAMOPROJEKT, a.s., Dolný Šianec 1, 911 48 Trenčín. Projekt rieši aj statické zabezpečenie objektu Rizalit v krídle E, statické zabezpečenie svahu z vonkajšej strany krídla E a statické zabezpečenie ostatných častí krídla E, C a D, ktoré sa týkajú obnovy vnútornej fasády átria, nakoľko daná fasáda je predmetom architektonicko stavebnej a pamiatkovej rekonštrukcie. Ostatné časti objektu sú popísané vzhľadom na statickú neodlučiteľnosť od systému ako celku. Projektová dokumentácia zároveň rieši úpravu plochy nádvoria (átria) kaštieľa ako i výškovú úroveň, úpravu a oddrenážovanie okolitého terénu objektu kaštieľa spolu s realizáciou ukončujúceho odkvapového chodníka z vonkajšej strany krídiel kaštieľa.

Doplňujúce informácie

1. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. 2. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. 3. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 4.Splnenie podmienky účasti podľa § 26,§ 27 a § 28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 5. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: 5.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/dubnicanadvahom 5.2. Klikne na názov zákazky - REKONŠTRUKCIA KAŠTIEĽA V DUBNICI NAD VÁHOM II. ETAPA 5.3. Klikne na Žiadosť o účasť. 5.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 5.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. 5.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne ( v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 15.08.2014 do 10:00 hod. 5.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 5.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese ezakazky.sk/dubnicanadvahom. 6. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 7. Verejný obstarávateľ zruší toto verejné obstarávanie v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní. 8. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 9. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu. 11.Obhliadka miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční dňa 01.08.2014 a dňa 04.08.2014 o 10:00 hod., bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 12. Lehota dodania uvedená v časti II.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk je maximálnou lehotou dodania predmetu zákazky. Zmluvná lehota dodania bude určená na základe ponuky úspešného uchádzača, s ktorým bude uzavretá zmluva o dielo, ako výsledok tohto postupu zadávania zákazky.