Vyhlásené obstarávanie

Zákazka Obstarávateľ Modernizácia a rozšírenie Koliby pod Magurou - vnútorné zariadenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ľubomír Kučera
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
72 780,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Premier Consulting, spol. s r.o., Haodvská cesta 870, 945 01 Komárno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Jedná sa o obstaranie vnútorného vybavenia penziónu a vnútorného vybavenia kuchyne.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku . 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom alebo osobne v pracovných dňoch od 09:00 h. do 12:00 h na adrese: Premier Consulting, spol. s r.o., Haodvská cesta 870, 945 01 Komárno. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná emailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Uchádzač predkladá jednu ponuku v uzatvorenom obale, ktorá bude obsahovať požadované doklady, odporúča sa predložiť 1 x kópiu predložených dokladov a 1 x na CD. Obal musí byť uzatvorený s uvedením náležitostí podľa bodu 10.2 súťažných podkladov. Ponuka sa predkladá poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu: Premier Consulting, spol. s r.o., Haodvská cesta 870, 945 01 Komárno. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. 4. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť preukázané čestným vyhlásením uchádzača. V prípade, ak uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača, bude úspešný uchádzač/uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí vyzvaný na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. 6. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. 7. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 8. Vyhlasovateľ verejného obstaráívania si vyhradzuje právo podpísať zmluvu o dielo len v prípade schválenia finančných prostriedkov z fondov EÚ.