Vyhlásené obstarávanie

Zvyšovanie energetickej účinnosti budovy Materskej školy Vojany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vojany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 948,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
7. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sídlo verejného obstarávateľa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s odstránením nedostatkov stavebných konštrukcií a to najmä tepelno-izolačné vlastnosti výplni okenných otvorov drevených a dverných otvorov drevených na fasáde objektu, zlepšenie terpelnoizolačných vlastností fasády a sokla.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ poskytne elektronicky e-mailom súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady v slovenskom alebo v českom jazyku elektronicky e-mailom, poštou, osobne(alebo kuriérom) na kontaktné miesto verejného obstarávateľa a na kontaktný e-mail: office@inited.sk; Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne obchodné meno, sídlo záujemcu, názov zákazky, adresu pre poštový styk, číslo telefónu a e-mailovú adresu, na ktorú si žiada zaslať súťažné podklady. Súťažné podklady budú poskytnuté výhradne elektronicky (e-mailom). Po doručení súťažných podkladov, je záujemca povinný zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. V zmysle § 45 ods. 9 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzači a ich subdodávatelia (v zmysle § 45 ods. 10 až 11 zákona o VO) sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom zhotoviteľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku (v prípade neposkytnutia NFP poskytovateľom) a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy - viď. bližšie obchodné podmienky súťažných podkladov. .