Výberové konanie

VK/2017/2158 - štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2017/2158 - štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
17. Október 2017
Termín na podanie žiadosti:
30. Október 2017

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Dobrovičova 12 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81526
Organizačný útvar:
ODDELENIE AUTOPREVÁDZKY A SPRÁVY MAJETKU
Nadriadený organizačný útvar:
VÝKONNÝ RIADITEĽ
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
2.02 - Financie
Funkcia:
štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
vedúci oddelenia
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hraničná 12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Koncepčné alebo metodické činnosti na úrovni orgánu štátnej správy.

Detaily:

Riadi oddelenie autoprevádzky a správy majetku. Spolupracuje pri príprave vnútorných predpisov PPA v rámci kompetencií organizačného útvaru. Zabezpečuje vypracovanie invetntúrných súpisov na všetkých pracoviskách PPA, porovnanie skutočného a účtovného stavu. V spolupráci s právnym oddelením vykonáva kontrolu uzatváraných zmlúv v rámci kompetencií organizačného útvaru, posudzuje navrhované zmluvy a zabezpečuje zapracovanie pripomienok. Zabezpečuje predloženie výkazov, štatistík a evidencie na základe vyžiadania nadriadeného.
Podieľa sa na objednávaní a zaraďovaní majetku podla predpisov, riadnej fyzickej a dokladovej inventúre, ktorá je súčasťou inventarizácie k poslednému dňu účtovného obdobia, t.j. k 31.12. bežného roka,
Zisťuje skutočný stav majetku a záväzkov a zabezpečuje jeho zapísanie v ekonomickom informačnom systéme a na iventúrných súpisoch
Zabezpečuje evidenciu nadobudnutého majetku, prípadný servis a vybavovanie reklamácií
Podieľa sa implementácií PRV SR 2014-2020.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

ovládanie predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností, Zákon o správe majetku štátu č. 278/1993 Z.z., Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, Zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve, Zákon č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe, Zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách a Zákon č. 473/2003 Z.z. o zriadení PPA a iných predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností, znalosť príslušnej národnej legislatívy a legislatívy EÚ, práca s PC ,zodpovednosť, flexibilita, kreatívnosť


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Dobrovičova 12 81526 Bratislava
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
november 2017
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 12 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Matej Gaži
Telefónne číslo:
+421918612609