Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovisk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Schopnosti a osobnostné vlastnosti:
Samostatnosť, adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacie schopnosti, komunikačné zručnosti
Počítačové znalosti:
MS Word – užívateľ
MS Excel – užívateľ
MS Outlook – užívateľ
MS PowerPoint – užívateľ
Internet – užívateľ
Znalosti všeobecne záväzných právnych prepisov, najmä
- Ústavný zákon č. 460/1992 Zb. - Ústava Slovenskej republiky
- Zákon č. 55/2017 Z. z. - Zákon o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 180/2013 Z. z. - Zákon o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov