Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientského pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientských pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientského pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom , komunikačné zručnosti,
znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov a právnych predpisov z príslušného odboru štátnej služby, Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, zákona č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,