Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientského pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientských pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientského pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
- svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť rozhodovať pod tlakom, komunikačné zručnosti
- znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov),
zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov,
zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona
č. 211/2000 o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých
zákonov, Zákon č. 180/2013 o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení
niektorých zákonov
- zákon č. 305/2013 Z. z.Zákon o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov
verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente)